14 Reacties
8 maanden geleden
Wat super naar! Heeft ze dit iedere avond? Of eens in de zoveel tijd?
Ik kan niet zo goed inschatten hoe heftig het is, maar wij hadden afgelopen week een soortgelijk iets waarbij mijn zoontje hysterisch wakker werd. We kregen ook helemaal geen contact met hem en konden niks anders doen dan wachten tot het voorbij was. Vreselijk was het.
Een vriendin wees mij op het fenomeen ‘nachtangst’ en toen ik me daarin verdiepte, leek dat inderdaad te zijn wat mijn zoontje had.
Geen idee of dit ook voor jou van toepassing is, maar ik noem het maar even. Misschien helpt het je. Sterkte!
8 maanden geleden
Reactie op lopendvuurtje01
Ik k ...
Wat speentje betreft: mijn zoontje doet dit ook en daarom hebben we een stuk of zes speentjes in zijn bed liggen en eentje aan een koortje aan zijn slaapzak. In de ochtend liggen ze bijna allemaal op de grond, maar er blijft er altijd wel een in bed liggen😂
8 maanden geleden
Mijn zoontje gooide laatst ook steeds zijn speen uit bed en begon een spelletje ervan te maken. Zowel overdag als savonds met slapen wel20x naar hem toe. 1x hebben wij het gelaten en heeft hij 5 min gehuild in zen bedje en viel in slaap zonder speen, dit had ik nooit verwacht!! Die nacht zonder geslapen en de volgende nacht hebben wij het weer zonder speen geprobeerd en meneer ging na 5 min gwn slapen zonder speen.. terwijl hij voorheen ook nooit zonder sliep. Misschien is jou dochter er ook wel klaar voor geen speen? En eens uitproberen
8 maanden geleden
Moedermaffia! Mag het misschien niet adviseren Maar koop een bedbumper, . Ik heb een dunne van gaas gekocht. Ze doet ‘s nachts niet zo veel moeite om haar speen daar over heen te gooien dus hoeft niet hoog te zijn. Maar vangt net even die spenen op die ze door de spijlen heen duwt.
8 maanden geleden
Reactie op Chanina
Mijn dochter heeft dit ook sinds kort!! Hoe gaan jullie ermee om & help ...
Hebben wij hier ook gedaan , scheelt echt heel veel en ze slaapt veel beter! Als ze echt wakker is en eruit wil gaat ze zitten en gooit ze nog wel de spenen uit bed , maar niet meer snachts!
7 maanden geleden
Reactie op lopendvuurtje01
Ik k ...
Wat naar!! Ik moet eerlijk zeggen dat ze dit 3 nachten deed. We waren er kapot van. Daarna hebben we de speen vastgemaakt aan een hydrofile doek zoals hierboven aangegeven op advies. Dat hiel echt de eerste paar dagen! Superrr fijn! Echter ik weet niet hoe maar ze begint deze eruit te halen terwijl de speen goed vast zit aan de hydrofiele doek.
Nu begint ze dus wel weer met het gooien. En hysterisch te zijn inderdaad. Zoals je zegt het contact maken is erg moeilijk! Maar moet ook zeggen dat ze dit overdag nu soms ook heeft uit het niets. Geen idee 😬
Hoe is het bij jullie gelopen? Heeft je zoontje er nog last van? Wat vervelend en vermoeiend voor jullie ook. Sterkte ermee!!