8 Reacties

3 jaar geleden

Ik kook gewoon water in een pannetje, kook de spenen erin en dan 5 minuten later haal ik ze eruit maar ik zie dat je bibs spenen heb, volgens mij mogen deze Ivm het rubber niet uitgekookt worden

3 jaar geleden

In een sterilisator heb er een van avent

3 jaar geleden

Wij hebben ons gemakkelijker gemaakt tegenover vroeger bij mn andere drie kids tubro steam 2in1 van babymoovz superhandig !

3 jaar geleden

Bibs spenen mogen niet in kokend water dus laat het water koken, heel even (minuutje ofzo) afkoelen en dan de spenen er 3 minuten in leggen. Ik zou ervoor zorgen dat de hele speen erin ligt en niet alleen het rubber want er komt ook viezigheid op het schild van de speen.

3 jaar geleden

Ik was ze af en doe ze daarna met het bakje in de magnetron (instructie staat op dr onderkant kant van het bijgeleverde bakje bij de avent spenen, beetje water tot het randje en 3min in de mag, super makkelijk)

3 jaar geleden

Zo doe ik het ook. Nadien vers kokend water erin en spenen van de stok halen zodat ook het plastic gedeelte gesteriliseerd wordt.

3 jaar geleden

Ik kook gewoon water in een pannetje, kook de spenen erin en dan 5 minuten ...
Dat doe ik ook, maar wij hebben hier de philips avent spenen. Ik kook idd alles gewoon uit in een pan, van fles tot speen tot kolfspullen. Het schijnt niet eens perse te hoeven maar ik vind het wel zo fris. En in de vaatwasser verkleurt alles.

3 jaar geleden

Thanks iedereen!