Ik vind de spijkerjoggers van name it vaak wel fijn en zacht. Ik heb alleen tot een jaar of 1,5 geloof ik nooit spijkerbroekjes aan getrokken maar alleen echte zachte broekjes.
Bij ons zijn die van de Wibra echt perfect. Die van 15 euro.
En ik moet zeggen.. ik riep altijd mijn kind gaat geen kleren van de zeeman of Wibra dragen.. maar de Wibra spijkerbroeken zweren wij bij
Name it en zara! Echt te leuk, heb ze bij ot en sien aangeschaft. Was toen een leuke aanbieding, 8 halen 3 betalen.
Toen 8 te leuke spijkerbroekjes gekocht in de maten vanaf 74 tot maat 92
Die van name it en noppies zijn fijne spijkerbroekjes. Heb ze zowel voor de jongste als voor de oudste van 2 altijd.
Je betaald iets meer, maar kwaliteit blijft ook mooi.
Ik heb spijkerbroekjes van de Zeeman, deze zijn vaak ook wat meer jogging stof. En de spijkerbroekjes van Terstal, hier zit ook een tailleband in wat voor ons heel handig werkt. Ze zijn ook vaak in de aanbieding en dat kan een hoop schelen
Ik heb die van de Zara! Die zijn zo comfy en er zit stretch in. Ook zit er vanbinnen een bandje om te versmallen of te vergroten. Deze heb ik voor mijn zoontje in twee verschillende kleuren en LOVE IT:
8367/543
Dankjewel! Die van jou kan ik helaas niet vinden. Denk dat deze niet meer i ...
Nee vind het helaas ook niet terug. Denk dat ze wss er niet meer zijn. De donkerblauwe zit ook even fijn als de lichtblauwe. Ze zijn eigenlijk hetzelfde! Welke maat draagt jou zoontje?