11 Reacties
3 jaar geleden
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/voorgevormde-sportbh-heavy-support-met-beugel-b-f-grijsmelange-1000013603.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&srsltid=AR5OiO1K5wbXDbs6bTHOfnSC_Vr3S0ep9kdAw1oZY1zGoP29mA3CCVdFwQc ikzelf heb deze. Ook bij de vorige gebruikt, werkt perfect en heel goede steun.
3 jaar geleden
Harstikke bedankt voor het linkje en hoeveel heb je er hier van gehaald ? En wat voor maat zou je aanraden ik ben van een B naar een c gegaan ik weet niet hoe dat is na de zwangerschap is zijn ze dan nog groter of is het dan verstandig je oude maar aan te houden ?
3 jaar geleden
Hier ook die tip gekregen van iemand inderdaad! Ik heb er een aantal bij de zeeman gekocht 🙈🤭
3 jaar geleden
Ik heb vandaag gekeken bij zeeman. Kreeg ook als tip om een sport bh met verstelbare bandjes te pakken zodat je hem alsnog wat strakker kunt zetten
3 jaar geleden
Reactie op elizaxx
Harstikke bedankt voor het linkje en hoeveel heb je er hier van gehaald ? E ...
Dan zou ik een C pakken.
Het gaat meer om dag 3 wanneer de stuwing (vaak) begint. Dit duurt 24 uur.
Je wil ze strak 'inbinden' zodat ze de kans niet krijgen om te groeien.
Na de bevalling gaan jouw borsten niet binnen 1 week weer terug naar je oude cupmaat 😊
3 jaar geleden
Ik heb hunkemoller sport bh the pro, level 3. Ik had vorige zwangerschap 1 maat kleiner gekocht zodat tie echt heel strak zat en ik persoonlijk vond dat heel fijn. waren net bakstenen... en iedere beweging die ze maakte deed zeer.. 🙈 dus was blij dat ze zo strak zaten ingepakt 🙈 echt zal ik denk nu wel een maat groter moeten aanschaffen omdat ze weer gegroeid zijn 🙈 had toen 75c besteld terwijl ik 80D had..
Dit keer krijg ik medicijnen van de ha om stuwing te voorkomen aangezien ik de vorige keer echt heel veel productie en stuwing had zonder dat ik borstvoeding gaf.. echter zal ik nu ook wel weer een sportbh dragen na de bevalling.
3 jaar geleden
Reactie op elizaxx
Harstikke bedankt voor het linkje en hoeveel heb je er hier van gehaald ? E ...
Ik had er 2.. ik hield ze tijdens het douche aan omdat zodra ik ze uitdeed het er letterlijk uit spoot.. daarnaast stimuleerd de warme douche de stuwing en productie.
Wanneer ik klaar was met douche dan deed ik hem uit, droogde ik mijzelf af en deed ik de andere meteen weet aan en kon de andere drogen.
3 jaar geleden
https://www.femitique.nl/post-operatieve-bh-beha-voorsluiting-comfort.html?gclid=Cj0KCQjw1bqZBhDXARIsANTjCPJsue5BT4ageNxbqAgEy5Vu4LCY7FLMBJzDlpLg-S3ACzeF6PadwVYaAshHEALw_wcB
2 gekocht,nooit spijt van
Dit was mijn redder vanaf het moment dat ik pijnlijke borsten kreeg.
Daarna 0,0 pijn of ongemak meer