8 Reacties

5 maanden geleden

Er zijn ook sportscholen met een opvang er bij. Althans hier in de buurt wel (Doetinchem) er is dan een Pedagogisch medewerker die op de kindjes let als de ouder(s) sport(en) Misschien is dat een optie? Zijn vaak wel wat duurder sportscholen

5 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Er zijn ook sportscholen met een opvang er bij. Althans hier in de buurt we ...
Ik ga naar een sportschool met kinderopvang, ideaal! Ik ga nu vaker dan voor m'n zwa gerschap😊

5 maanden geleden

Ik sport thuis met een personal trainer, de kleine loopt dan lekker rond in de tuin, speelt lekker of kijkt aandachtig naar mij en ik kan in de tussentijd sporten. 🤣

5 maanden geleden

Ik doe op mijn vrije dagen vaak een growwithjo Workout als hij slaapt, maar soms ook als ie gewoon wakker is (dan is vaak 20min wel de max). Niet echt ideaal maar beter dan niks haha!

5 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Er zijn ook sportscholen met een opvang er bij. Althans hier in de buurt we ...
Helaas heb je bij ons in de buurt niet van zulke sportscholen. Heel jammer! Zou echt ideaal zijn geweest inderdaad.

5 maanden geleden

Reactie op F&M

Ik sport thuis met een personal trainer, de kleine loopt dan lekker rond in ...
Dit is misschien ook een optie inderdaad. Heb je hiervoor extra spullen nodig of kan dit zonder echt veel materiaal thuis te hebben?

5 maanden geleden

Reactie op CHMB

Ik doe op mijn vrije dagen vaak een growwithjo Workout als hij slaapt, maar ...
Ja dit is inderdaad wat ik probeer te doen wat af en toe wel eens lukt, is inderdaad niet heel ideaal maar net wat je zegt beter iets dan niets

5 maanden geleden

Reactie op burcuaa

Dit is misschien ook een optie inderdaad. Heb je hiervoor extra spullen nod ...
Ze neemt bij mij altijd wat trainings spullen mee, ideaal! En een stok achter de deur om echt te gaan sporten 😅