Hoi allemaal,
Zijn er hier ouders die het moeilijk hebben om sporten met het ouderschap te combineren? Voor mijn zwangerschap was ik echt een sporter. Nu ik bevallen ben en de kleine ruim 1,5 is en heel de dag bij mij is heb ik hier geen tijd voor.
Lange wandeling vind ze niks , omdat ze niet in de wagen wilt. Na 10 minuten is ze daar klaar mee en wilt ze zelf lopen.
Helaas heb ik niemand die op kan passen. Ze gaat naar de opvang 2 keer in de week, maar deze zijn nu ook gesloten. En 2 keer per maand op de zondag past er ook iemand op.
In de middag als ze slaapt doe ik wel eens een workout maar nu is het met haar slaap ook een drama waardoor ik tot ze slaapt bij haar moet zijn en na 45 min weer wakker is. In die tussentijd doe ik ook van alles in het huis. In de avond is dit ook het geval. Bij haar moeten zijn tot ze slaapt. En dat is de laatste tijd 22:00/23:00 dag ze slaapt. En na die tijd heb ik er ook geen zin meer in.
Ben benieuwd hoe jullie dit doen. Voel me zo veel fijner als ik sport en beweeg. Mis het zo erg.
Er zijn ook sportscholen met een opvang er bij. Althans hier in de buurt wel (Doetinchem) er is dan een Pedagogisch medewerker die op de kindjes let als de ouder(s) sport(en)
Misschien is dat een optie? Zijn vaak wel wat duurder sportscholen
Ik sport thuis met een personal trainer, de kleine loopt dan lekker rond in de tuin, speelt lekker of kijkt aandachtig naar mij en ik kan in de tussentijd sporten. 🤣
Ik doe op mijn vrije dagen vaak een growwithjo Workout als hij slaapt, maar soms ook als ie gewoon wakker is (dan is vaak 20min wel de max).
Niet echt ideaal maar beter dan niks haha!