RUK!
Slapen? Wat is dat?
Eigenlijk alleen als hij mamas hand vast heeft kan hij in slaap vallen en dan tussen 12 en 2 ontroostbaar huilen..
Gelukkig overdag wel vrolijk na een paar pittige dagen.
Ook een paar dagen 1 dutje geprobeerd maar werkte ook niet..
Hoe is het bij jou?
Aan je been hangen 👍🏻 en als je iets afwijkt van je schema dan is ze moe sago en wordt ze ‘s nachts wakker. En ze heeft ook al paar keer lang uit op de grond gelegen als ze haar zin niet krijgt 🤣
Vreselijk. Elke nacht een paar keer wakker waarvan 1x zeker 2 uur lang krijsen. Valt geen contact mee te krijgen, alles geprobeerd. Tv aanzetten wil weleens helpen. Overdag hangerig, maar te doen. Hij heeft nu ook last van tandjes. Ik ben moe. Kan iemand zeggen dat dit ook voorbij gaat 😂
Hier voor het eerst sinds lange tijd ook echt weer een merkbare sprong. Het lijkt hier nu iets beter (na 3 weken).. officieel nog wel even te gaan, dus ben benieuwd
Ene dag is ze heel vrolijk en eet ze goed, andere dag snel huilen, driftig, ...
Zal voor jou ook zwaar zijn maar momenteel ben ik jaloers op je 😅 we zijn zoooo moe. En hebben zo veel last van onze rug.. van het dragen of dubbel gevouwen boven zijn bedje hangen🥲
Zal voor jou ook zwaar zijn maar momenteel ben ik jaloers op je 😅 we zijn ...
Ja lijkt mij vreselijk. Heb het met jullie te doen hoor. Als ze een keer wakker wordt dan geef ik haar een klein flesje melk en dan slaapt ze weer verder
Hier merken we het deze keer ook, veel jammeren en ook echte driftbuien. Eten doet hij ook heel slecht.
Slapen voor zijn doen wat minder maar nog steeds wel goed gelukkig! Alleen beetje ontevreden wakker worden wel
Ja dit is een pittige hoor! Nog 4 dagen te gaan maar poeeh 😅 driftbuien, jammeren, slapen is een drama, eenkennig, continue aan mn benen hangen en ga zo maar door. Ik heb al vaak tot 10 moeten tellen 😂
Ja lijkt mij vreselijk. Heb het met jullie te doen hoor. Als ze een keer wa ...
Oh fijn dat ze daarmee weer door slaapt. Dat was hier een paar maanden geleden ook het geval.. nu drinkt hij het lekker op en blijft daarna (met een volle buik) wakker😂
Hoe gaat het bij jullie? Wij moeten volgens de theorie nog 1 week... maar wat is het ontzettend zwaar. Met zoooo weinig slaap!
Zeg me alsjeblieft dat het na de sprong ook echt beter wordt?!🥲🫣
Hier is slapen drama! Overdag snel op zijn teentjes getrapt, en huilerig en humeurig. Om 19.00 naar bed gaat goed tot max 21.00 daarna is het feest en is meneer klaar wakker tot 01.00 en in de nacht aantal keren wakker.
Dus als iemand hier een tip voor heeft, let me know!😅😬