8 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook dinsdag afspraak bij de allergie poli. Haar hele huid wordt rood met allemaal blaasjes 😫

2 jaar geleden

Oh dat klinkt ook niet goed! Ook met spugen? Hier geen blaasjes of rood verkleuring vd huid. Enkel spugen 🥺

2 jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Oh dat klinkt ook niet goed! Ook met spugen? Hier geen blaasjes of rood v ...
Ja, hij haar huid werd rood dus ik belde gelijk de HA. Voordat we deur uit gingen was het projectiel braken door de yoghurt. 😢 Gelijk een doorverwijzing gekregen voor de allergie poli!

2 jaar geleden

Zoals je begrijpt schrok ik me dood toen dit gebeurde erna. 😭

2 jaar geleden

Oh wat heftig!😳 Nou dan valt het bij mijn dochter nog mee met alleen veel spugen… kan misschien ook zijn dat het voor haar nog gewoon te zuur is in haar maagje .. Maar bij jouw dochter lijkt er wel echt duidelijk wat aan de hand ja🥺

2 jaar geleden

Had ze eerder niet gereageerd op koemelk? En was dit gelijk bij de eerste keer yoghurt ?

2 jaar geleden

Het komt vast niet daardoor, maar yoghurt mag pas vanaf 8 maanden toch? Misschien dat de darmpjes het dan beter kunnen verwerken?

2 jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Had ze eerder niet gereageerd op koemelk? En was dit gelijk bij de eerste ...
Nee, terwijl ze borstvoeding krijgt. En ik echt elke dag griekse yoghurt als ontbijt heb. Dus het is erg vreemd. Nee, dit was de tweede keer. De eerste keer had ze helemaal geen last vond het heerlijk. En nu de tweede keer gebeurde dit 😩