23 Reacties
3 jaar geleden
Pas als ze echt goed zelfstandig kan zitten ben ik met de oudste overgegaan naar de verkleiner met kussenset en ook tafelblad. Het zit wel heel eerlijk gezegd een stuk lekkerder met kussen voor mijn dochter. Zou maar één kussensetje doen hoor. En neem geen wit kussensetje als je hem wel besluit te kopen. Wij wel gedaan en dat was heel vervelend want je ziet er letterlijk alles op.
3 jaar geleden
Onze dochter is 5 maanden en zit nu met de kussenset in de Tripp Trapp. We hebben de stoel ook net pas aangeschaft
3 jaar geleden
Hier vind ze nu met bijna 5 maand de newborn set niet zo leuk meer. Wil alleen maar rechter op, wat natuurlijk niet kan haha. Maar een baby set vind ik persoonlijk nog wel te vroeg. Omdat ze ook nog niet zelfstandig kan zitten 🤭
3 jaar geleden
Met onze eerste kon hij met 6 mnd goed zitten in de babyset, we hebben er een Ukje kussenset bij gedaan (gewone kussentjes, geen verkleiner) en die gebruiken we nu nog steeds (ruim 2 jr nu). Onze tweede is nu 6 mnd maar zit nog niet goed genoeg voor de babyset, dus we wachten nog even. En weer een gewone Ukje kussenset aangeschaft.
3 jaar geleden
Iemand een voorbeeld van de kussen/verkleiner? Ik heb de triptrap met baby set gekocht (bij van Asten kreeg je de babyset gratis erbij). Maar nu staat die stoel daar mooi te wezen maar ik kan hem nog niet gebruiken want mijn zoontje kan nog niet zelfstandig zitten 😂
3 jaar geleden
Hey vraag aansluitend hierop: mijn zoontje is ook echt nog te klein voor de babyset, ookal probeert hij ook in de newborn set rechtop te zitten (van Hauck). Maar ik vroeg me af hoe je dat dan doet met hapjes? En stel dat ik rapley zou willen doen, dan lijkt me dat al helemaal lastig zonder zitje en blad.
3 jaar geleden
Iemand een voorbeeld van de kussen/verkleiner? Ik heb de triptrap met baby ...
je kan misschien ook even op marktplaats kijken voor de newborn set. Dan kan je zoontje er nu al gebruik van maken. :)
3 jaar geleden
Reactie op Jenfromtheblock
Hey vraag aansluitend hierop: mijn zoontje is ook echt nog te klein voor de ...
Hapjes geef ik nu in de new born set. En rapley doe je eigenlijk pas hij zelf standig rechtop kan zitten.
Dus ik wacht met stukken geven totdat hij ook echt zelfstandig zit.
3 jaar geleden
Reactie op F&M
Wij hebben vanmiddag getest in het babyset omdat ze ook steeds omhoog kwam ...
Hier precies hetzelfde gedaan deze week 😅.
3 jaar geleden
De Tripp Trapp verkleiner is voor onze dochter nu nog niet geschikt. Ik denk over een maand(schatting).
Onze oudste wordt bijna 2 jaar en we gebruiken de verkleiner nog steeds. Met kussen (wij zitten ook niet graag op een houten stoel zo de kussen, is mijn reden om het aan te schaffen)
3 jaar geleden
Gisteren overgestapt, ze is overmorgen 6 maanden. Nog geen kussentje erin, die moet ik nog aanschaffen.
3 jaar geleden
Mijn zoontje zit vanaf 5 maanden in de tripp trapp met baby set. Max 10 minuutjes per dag om groentehapje te eten. Vond dit veiliger dan achterover in de wipper, dus op gevoel gedaan. Het gaat perfect, zit er actief bij en trappelt vrolijk met z’n beentjes bij de komst van een nieuw hapje 😆
Ik denk dat ik nog kussentjes van bijv Ukje ga kopen (maar wel weer prijzig 🥵)