18 Reacties
9 maanden geleden
Hahaha awh zoet!!! Wat een boefje.
Ik moet zeggen dat wij heel veel toelaten onder het mom van ‘leren en ontdekken’. Dus er zijn hier elke dag wel boeventaferelen…
Maar wat ik echt heel grappig vind, is als ze staat te helpen in de keuken, en dan stiekem allemaal ingrediënten in de kom van de keukenmachine stopt. Dan sta je de keuken schoon te maken en vind je vervolgens nog een halve kom met sla, knoflooktenen en rauwe pasta 😂
En laatst, voor het eerst: wilde ze niet naar bed, dus ging ze zich verstoppen achter een stoel 😂 ze was net niet helemaal onzichtbaar… 🤪
9 maanden geleden
Oh hou op, hier is het ook raak met van alles en nog wat. Mijn dochtertje heeft een obsessie voor de blauwe hangblokjes in de wc. Vanavond nog, ik stond op om de wc door te trekken en voor ik het doorhad zat mevrouwtje met haar hand aan het blokje, zij blauw, ik blauw en de grond en wc blauw 😂 echt top. Ze is zo snel en we moeten echt opletten 😂
9 maanden geleden
Haha! Ja heb je ff. We hebben het tv meubel afgebakend met 2x een hocker en nog een grote kartonnen doos zodat ie niet bij de tv kan, nummer 1 plek om steeds te onderzoeken. En dan hebben we nog constant op het lage salon tafeltje gaan staan en zitten. Hij snapt gelukkig nog niet hoe de keuken kastjes open gaan..
9 maanden geleden
Reactie op Ross11
Haha! Ja heb je ff. We hebben het tv meubel afgebakend met 2x een hocker en ...
Ooh zo trots en blij met zichzelf hahah geweldig dat blije gezicht!! 🥰
Hier zijn de keukenkastjes niet meer veilig, de vaatwasser ook niet! Ze trekt alles dr uit dus heb haar maar een eigen lade gegeven in een kastje in de keuken met haar eigen spulletjes ☺️
9 maanden geleden
Reactie op DC87
Oooh wauw zou me kapot schrikken! 😱😅
Ja deden we ook, maar mijn m’n man staat hierachter om hem na 0,1 seconde weg te pakken 😉 hij klimt o-ver-al op als we hem zijn gang laten gaan: het aanrecht of de tafel als we niet opletten, de vensterbank achter de bank 😅 echt een boefje!
9 maanden geleden
Hier pikt ze overal de paaseitjes vandaan. Ze pelt ze binnen een halve minuut en geniet met een gelukzalig gezicht van de ‘sja’ (chocola 😅).