10 Reacties

3 jaar geleden

Als ik jou was zou ik de VK even bellen. Even je bloeddruk laten controleren vanwege klachten die lijken op zwangerschapsvergifteging. Sterkte!

3 jaar geleden

Herken het helaas, dat strakke gevoel was bij mij ook echt super pijnlijk! Is wel uiteindelijk weggetrokken (de pijn) Maar zou voor zekerheid vlk bellen want kan een symptoom zijn voor zwangerschapsvergiftiging

3 jaar geleden

Ik heb precies dezelfde klachten sinds deze ochtend/middag... ik heb woensdag al een afspraak staan voor controle moet ik evengoed vandaag al bellen of het ff afwachten wat denken jullie?? Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger.

3 jaar geleden

Misschien kun je in de tussentijd een warme kruik op je buik leggen? Ik had dit ook en bij mij was het een spierspanning 🙈 de kruik was fijn

3 jaar geleden

Reactie op Briddaloedie

Misschien kun je in de tussentijd een warme kruik op je buik leggen? Ik had ...
Oja, dat is ook wel een goeie tip.. dankjewel, ga ik gelijk doen🤗👍

3 jaar geleden

Ben op controle geweest. Alles was gelukkig goed

3 jaar geleden

Fijn dat alles goed gaat! Maar met jou moet het ook goed gaan.. misschien eens verder kijken naar acupunctuur, osteopaat of iets anders? Het is niet fijn om met pijn de dag door te komen

3 jaar geleden

Reactie op L-nmgn

Fijn dat alles goed gaat! Maar met jou moet het ook goed gaan.. misschien e ...
Merk dat dit echt de laatste loodjes zijn. En de derde zwangerschap dus probeer rust te houden zover dat kan met een gezin. Ga wel naar een bekkenfysio, die ook mn rug behandeld dus dat scheelt

3 jaar geleden

Reactie op Francis3

Merk dat dit echt de laatste loodjes zijn. En de derde zwangerschap dus pro ...
Ja ik merk het ook. Die laatste loodjes. Fijn om te horen dat je goed voor jezelf zorgt!

3 jaar geleden

Heb ik ook, meestal alleen als ik lang sta of een stuk loop