39 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben cupcakes besteld ☺️

één jaar geleden

Ik bak zelf en ga voor haar feestje een stapeltaart maken met unicorns ( I know, ga mee met de hype 😅) en voor haar fotoshoot maak ik een giant cupcake / smashcake 🥰

één jaar geleden

Wij gaan voor een red velvet met vanille en witte chocolade vulling. In Bluey thema 😁🙌🏻

één jaar geleden

Ik maak zelf een kwarktaartje, dan kan hij er lekker in knijpen 🤏

één jaar geleden

Maar dan alleen de 1 🤣

één jaar geleden

Ik heb deze besteld, maar dan met blauwe kleuren. Deze is voor de cakesmash. Voor het feest een paar dagen later krijgt hij een cupcake en ik denk dat we nog een fototaart bestellen.

één jaar geleden

Wij doen ook een cijfertaart!

één jaar geleden

Tikkeltje uitgeschoten met de kleurstof😂 (gelukkig gaat er toch amper wat in de mond) maar mooi klein taartje om in te wroeten.

één jaar geleden

Ik wil zelf een gezond (denk aan bananencake) klein taartje maken om mee te smashen. En om te trakteren wat taarten bij de Hema. @chmb, mag ik vragen hoe je de drip hebt gemaakt?

één jaar geleden

Reactie op Flammmie

Ik wil zelf een gezond (denk aan bananencake) klein taartje maken om mee te ...
Bij de Xenos hebben ze flesjes hiervoor in verschillende kleuren. Het is chocola die je laat smelten waarna je die met een flesje erop kan spuiten. Zou denk ik ook zelf wel kunnen maar het flesje is wel handig!

één jaar geleden

Ik ga de dripcakes halen van de hema en dan zelf versieren.

één jaar geleden

Wij maken een frambozen kwarktaartje voor de cakesmash met lekkere verse frsmbozen. Ze krijgt een zelfde stukje de dag erna als we haar verjaardag vieren. Ik wil ook gezond mogelijk maar ik heb bananenbrood geprobeerd en ze vind het echt vies haha. Yoghurt daarentegen….

één jaar geleden

Deze was van de cakesmash, zaterdag 4 nov wordt hij 1. De taart is besteld dus wordt vervolgd 😄

één jaar geleden

Dit was onze taart! Zelf hij alleen een soesje gehad

één jaar geleden

We hadden een taart laten maken, alles hand gemaakt, ook de unicorn. Smaak was framboos met witte chocolade. Heerlijk zoet! Daarbij cupcakes die melkvrij waren voor onze dochter. We hadden ook donuts gehaald met snoepjes op een plank geserveerd. Het stond zo leuk!

één jaar geleden

Dit was de taart en op de achtergrond de donuts en cupcakes 🥰

één jaar geleden

Ik ga deze kwark taart maken. Maar dan iets meer 1 jaar versiering 😁

één jaar geleden

Cijfer taart en wat extra’s. Met haar 100-dagen feest hadden we al een 3 lagen taart in het thema rainbow. Nu iets anders 🥰

één jaar geleden

Hier een Cocomelon thema op het feest. Deze taart besteld alleen dan met een 1 en zijn eigen naam 👌🏽

één jaar geleden

Ik heb zelf gezond bananenbrood gemaakt: in de vorm van een klein taartje, en wat kleine muffins. Ook heb ik een witte taart gekocht bij de Hema en zelf verder versierd! Leuk als feestelijke verjaardagstaart voor het bezoek. Die drip choco is wel echt een aanrader voor het zelf versieren