15 Reacties

9 maanden geleden

Zelf ook je tandenborstel pakken en zelf mee poetsen dat je het “samen doet “…

9 maanden geleden

Reactie op MDunnington

Zelf ook je tandenborstel pakken en zelf mee poetsen dat je het “samen doet ...
Dit. Je dreumes jouw tanden laten poetsen en dan zijn tandjes, hij jouw tanden enz.

9 maanden geleden

Ik volg 😅

9 maanden geleden

Volg.. hier ook een ramp hij krijst alles uit en een tandenborstel gaat er dan echt niet meer in

9 maanden geleden

Ik heb via bol een soort elektrische tandenborstel voor kids gekocht. Sindsdien vindt ze het helemaal leuk en zodra ze m ziet doet ze “aaaah” 😂

9 maanden geleden

Reactie op Esstheerr

Ik heb via bol een soort elektrische tandenborstel voor kids gekocht. Sinds ...
Heb je een linkje?

9 maanden geleden

Reactie op DinM34

Heb je een linkje?
Bekijk CoolHome Sonic Konijntje - Elektrische Tandenborstel geschikt voor Peuters en Kinderen - Kindertandenborstel - Roze op: https://www.bol.com/nl/p/coolhome-sonic-konijntje-elektrische-tandenborstel-geschikt-voor-peuters-kinderen-kindertandenborstel-roze/9300000058800744?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

9 maanden geleden

Hier gebruiken we gewoon een oralB kinder tandenborstel en we doen soms Jet en jokie en het tandenpoetslied op. Maar vooral die tandenborstel was voor ons de oplossing

9 maanden geleden

Hier ook strijd. Behalve als hij onze elektrische tandenborstel mag. Ik ga ook even opzoek naar eentje voor kids :)

9 maanden geleden

Reactie op JoyceSD

Hier ook strijd. Behalve als hij onze elektrische tandenborstel mag. Ik ga ...
De tandarts gaf aan dat je gewoon een van oralB kan gebruiken en niet zo’n speciale baby tandenborstel die heb ik namelijk ook maar dat doet echt helemaal niks.

9 maanden geleden

Reactie op BdeG

De tandarts gaf aan dat je gewoon een van oralB kan gebruiken en niet zo’n ...
Deze hebben wij

9 maanden geleden

Was hier ook de hel. Wat bij ons is gaan werken: aftellen! Dus vanaf 10 naar 0 tellen (zoals je bij oud en nieuw doet). En dan op 0 ook echt stoppen en allebei klaaaaar zeggen. Ik zal echt niet zeggen dat ze het nu leuk vindt, maar het gaat in elk geval

9 maanden geleden

Hier is het ook een strijd, behalve als hij het zelf mag doen, maar dan kauwt hij inderdaad alleen. Er zijn periodes dat hij het met een hoop gekdoen wel accepteert en soms moet hij toch echt in de houtgreep. Ondanks dagelijk poetsen heeft hij wel telkens donkere aanslag, heb het zelfs de tandarts laten checken maar toch blijf ik me er zorgen om maken. Iemand hier ervaring mee?

9 maanden geleden

Wij hebben van de tandarts een hele goede tip gekregen; - kind op je schoot liggend met hoofd in linkerarm, neutrale boekhouding -altijd hetzelfde liedje (letterlijk), eerste keer alleen de eerste paar woorden en dan het 'afsluitwoord' (bv. Klaar) - volgende dag 1 zinnetje, en weer 'klaar' enz. Zo zijn wij nu naar 4 kwartetjes van de wielen van de bus gegaan, en dat vinden we wel lang genoeg. Ze vind het nog steeds niet fantastisch maar laat het wel toe en lacht altijd als we 'tuut tuut' doen (einde van ons liedje) Hopelijk heeft iemand er wat aan :)

9 maanden geleden

Reactie op Druufke

Wij hebben van de tandarts een hele goede tip gekregen; - kind op je schoot ...
Boekhouding = nekhouding