19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde volgende week, dan zou ik sushi gaan eten. Heb helaas een excuus moeten verzinnen dat door Corona sushi mij niet meer smaakt, we gaan nu ergens anders heen. Zo stom dat je er eigenlijk om moet liegen nog, maar het werkt.. 馃檲

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde volgende week, dan zou ik sushi gaan eten. Heb hel ...
En vaak denken wij zelf dat we door de mand vallen omdat we ons zo moeten verantwoorden de heletijd. Maar niemand heeft wat door 馃ぃ

4 jaar geleden

Als je bij la Cubanita gaat eten, dat is allemaal frituur of obainmarie dus kun je eten.

4 jaar geleden

Weet iemand of "het Zusje" ok is?

4 jaar geleden

Reactie op Anna1984

Je kan ze bellen en vragen om een lijst van wat wel en niet kan. Die krijg je dan per mail. Handig als anderen het nog niet mogen weten. Als ze het wel mogen weten kun je het ook in het restaurant aangeven en dan krijg je een aparte lijst om in te vullen. En alvast eet smakelijk, ga zelf dinsdag, nu al trek馃ぃ

4 jaar geleden

Gezellig, tapas! Kan prima. Ik zou wel opletten dat het vlees dat je eet goed doorbakken is, en dat je geen overhitte salami en chorizo enz eet

4 jaar geleden

Je kunt overal wel gewoon eten alleen even goed nadenken wat je wel en niet kan eten. Kijk van te voren op de kaart dan weet je al wat je wel en niet mag. Als je bij la cubanita gaat eten hebben ze op de site ook een allergen wijzer waarop je kunt aanklikken dat je zwanger bent

4 jaar geleden

Dit zal niemand door hebben dat je zwanger bent. Jij let zelf ook niet op wat andere wel of niet eten dus dat doen andere ook niet bij jou. Ook al heb je wel dat idee steeds dat iedereen nu op je let. Ik zou gwn niks pakken wat je niet zeker weet

4 jaar geleden

Reactie op A23

Als je bij la Cubanita gaat eten, dat is allemaal frituur of obainmarie dus ...
Niet alles kun je eten daar. En ze hebben daar superhandig op de site staan wat je wel en niet mag

4 jaar geleden

Reactie op Anna1984

Het zusje heeft een special kaart voor mensen die zwanger zijn maar je kunt als je dat niet wilt van te voren even op de kaart kijken

4 jaar geleden

Je kunt prima tapas eten. Ik ging 2 weken geleden tapas eten met collega鈥檚. Behalve dat ik normaal alles zou kiezen wat ik nu niet mocht is er genoeg andere keuze. Maar als je normaal gek bent op rauw vlees, vis ect. Dan val je misschien wel een beetje door de mand. Ik was heel bang dat mijn collega鈥檚 het door hadden omdat ik steeds de ossenhaas afwees maar dat was helemaal niet zo 馃槀. Mijn vrienden zouden dat echter wel gelijk doorhebben

4 jaar geleden

Op dit moment kan je bij het zusje niet eten: - ham met meloen - visduo - carpaccio - garnalen cocktail - knoflookgamba's - gamba pil pil En biefstuk en ander vlees alleen doorbakken Ik ga er toevallig ook binnenkort eten en had even nagevraagd

4 jaar geleden

Reactie op MirandaSap92

Op dit moment kan je bij het zusje niet eten: - ham met meloen - visduo - c ...
Mag je 眉berhaupt geen ham of garnalen/gamba鈥檚 eten als je zwanger bent? Ik wist dat niet. Ik eet al deze producten nooit dus zou het graag willen weten uit interesse 馃槄 maar het zijn toch geen rauwe producten? Alles is gebakken lijkt me?

4 jaar geleden

Reactie op Itsy

Mag je 眉berhaupt geen ham of garnalen/gamba鈥檚 eten als je zwanger bent? Ik ...
Geen rauwe ham. En de garnalen heb ik even opgezocht maar die mogen idd niet. Wist ik ook niet hoor 馃槉

4 jaar geleden

Wij hadden laatst een etentje bij familie, waar biefstuk op het menu stond. Ze weten dat ik dat lust, dus kon geen enkel excuus verzinnen waarom ik dat niet zou eten. Dus ben uiteindelijk maar niet mee gegaan 馃槖

4 jaar geleden

De de app zwangerhapp. Veel kan wel maar het is even opletten. Kruisbestuiving zou ik niet zo bang voor zijn hoor

4 jaar geleden

Ik eet al langer minder rundvlees omdat het slecht is voor het milieu maar maakte wel altijd uitzonderingen in een restaurant of bij andere thuis. Heb nu gezegd dat ik er toch wat strenger in ben geworden. Dus misschien ook een tip voor anderen om dat als excuus te gebruiken. Betekent wel dat je dan ook even geen gehakt moet eten.

4 jaar geleden

Reactie op MirandaSap92

Ik eet al langer minder rundvlees omdat het slecht is voor het milieu maar ...
Ah dat is wel een goed excuus inderdaad voor bij m鈥檔 vrienden! Bij familie is dat toch lastiger, die kennen me beter 馃槄

4 jaar geleden

Toevallig ga ik dit weekend ook tapas eten met vrienden. Ik heb al allerlei plannetjes bedacht met mn vriend. Op t briefje om te bestellen zal ik er bij schrijven dat ik het vlees doorbakken wil, als het niet goed doorbakken is schuif ik het stiekem door naar mn vriend. En als smoes voor geen alcohol kan ik zeggen dat ik moet rijden. 馃槄 Hoop dat ze niks door hebben. Dat ik geen carpacio hoef zal wel heel opvallend zijn voor degene die mij goed kent. 馃槄