10 Reacties

één jaar geleden

wij hebben niets extra’s meegenomen en bleken niets te missen. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Liz5242728

wij hebben niets extra’s meegenomen en bleken niets te missen. Succes!
Dankjewel voor jou reactie ☺️.

één jaar geleden

Ach de prul! Ze hebben in principe alles in het ziekenhuis qua medische verzorging. Dus ik denk dat je vooral moet kijken naar troost voor haar. Heeft ze een knuffeltje of een tutje? Dat je dat soort dingen zeker mee neemt. En verder zal ze vooral mama nodig hebben denk ik 😉 misschien een favoriet speeltje waar ze thuis graag mee speelt. Heel veel sterkte voor jullie 😘

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ach de prul! Ze hebben in principe alles in het ziekenhuis qua medische ver ...
Dankjewel❤️ Ja het knuffeltje gaat mee.

één jaar geleden

Reactie op elizaxx

Dankjewel voor jou reactie ☺️.
onze ervaring: het was zo gepiept en ging heel soepel. hopelijk bij jullie ook!!🤞🏼🤞🏼

één jaar geleden

Ons zoontje heeft ook buisjes gehad. Je hebt niks nodig inderdaad, zelfs luiers krijgen ze daar. Na de operatie krijgen ze wat eten en drinken. En als hij een loop oor krijgt dan krijg je daar druppeltjes voor die je bij de apotheek kan halen. Sterkte! Gelukkig duurt het echt maar 5 minuutjes en dan is je kindje weer op de uitslaapkamer 🥰

één jaar geleden

Reactie op Liz5242728

onze ervaring: het was zo gepiept en ging heel soepel. hopelijk bij jullie ...
❤️ dankjewel voor de positieve reactie

één jaar geleden

Reactie op Saskia1303

Ons zoontje heeft ook buisjes gehad. Je hebt niks nodig inderdaad, zelfs lu ...
Dankjewel voor de positieve reactie.

één jaar geleden

Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hoe is het gegaan?
Hee Annemiek, Het is gelukkig goed gegaan. Had wel even een brok in mijn keel op het moment dat ze onder narcose ging en ik weg moest. Maar het duurde gelukkig maar een kwartier ongeveer. En nou hoop ik dat de buisjes zich goed ontwikkelen in de oren. Bedankt voor de interesse 😃