Hi meiden,
Ik heb een afspraak staan voor een tattoo in juni, echter geef ik nog borstvoeding. Ik dacht zelf dat dit geen invloed had, echter zegt de artist nu dat ze daar aanraden om een maand gestopt te zijn met bv.
De redenen zijn dat het lichaam beter heelt als het geen energie kwijt is aan andere processen en dat als er problemen zijn met de tattoo ik medicatie zou moeten slikken wat ook weer in de bv komt.
Heeft iemand toevallig ervaring met tattoos zetten terwijl je nog borstvoeding geeft?🙏🏽
Ik heb vorige week een kleintje gezet, maar daar werd mij ook niets over vertelt! Ook geen problemen gehad met het helingsproces dus ik zou het lekker doen. Goede verzorging is vaak toch key 😁
Wat een bullshit, als je je knie stoot en deze moet nog helen blijf je toch ook gewoon bv geven? Het zijn maar schrammetjes die gemaakt worden, geen beenamputatie😄
Men zegt weleens dat de huid door de hormonen anders kan reageren op de inkt en de tatoeage daardoor bijv sneller vervaagd. Afhankelijk van de kosten zou ik overwegen om nog te wachten… zou zonde zijn als het niet het gewenste resultaat geeft