9 Reacties

3 jaar geleden

Zou best kunnen probeer eens een dikkere en zachte deken onder zijn hoeslaken te doen kijken of dat werkt voordat je een matras gaat halen.

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Zou best kunnen probeer eens een dikkere en zachte deken onder zijn hoeslak ...
Ik heb er ook een fleecedeken onder liggen niet dat hij daarop beter en langer slaapt😂 maar is in ieder geval zachter misschien helpt het bij jullie wel

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

Ik heb er ook een fleecedeken onder liggen niet dat hij daarop beter en lan ...
Ik ga het eens proberen! Bedankt voor de tip! 👍

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Ik ben benieuwd of het helpt bij jullie hoor het graag🥰

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1992

En al geprobeerd? Ben benieuwd of je verschil merkt

3 jaar geleden

Reactie op Bediha

En al geprobeerd? Ben benieuwd of je verschil merkt
Hee sorry voor de late reactie!! Ik heb sinds vandaag een matrasje van ikea, pelleplutt er extra opgelegd sinds vandaag, dus ik kan het nog niet echt zeggen of het verschil maakt. Hij heeft vanmiddag wel echt lekker geslapen maar hij is ook ziek geweest afgelopen week dus daar kan het ook aan liggen. Ben benieuwd naar aankomende dagen!

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Hee sorry voor de late reactie!! Ik heb sinds vandaag een matrasje van ikea ...
Ja was even benieuwd hoe het was gegaan hoop dat het werkt.

3 jaar geleden

Hoe is het nu? Ik heb namelijk hetzelfde… ben bezig met overgang van wieg (redelijk zacht matras) naar ledikant waar ook die himlavalv in ligt. Hij heeft meer moeite om in slaap te komen lijkt het… maar kan ook de overgang van klein naar groot zijn natuurlijk 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Hoe is het nu? Ik heb namelijk hetzelfde… ben bezig met overgang van wieg ( ...
Ik vind het lastig te zeggen, maar heb wel het idee nu er iets zachters overheen ligt hij wat rustiger slaapt! Momenteel zit hij wel in een sprong waarin hij grote ontwikkelingen doormaakt waaronder anders/beter slapen.. maar kan me echt voorstellen dat het nu lekkerder ligt!