7 Reacties

één jaar geleden

Wat heerlijk!! Hier ongeveer hetzelfde en zelfs een heel bord havermoutpap in de ochtend met allerlei fruitjes.

één jaar geleden

Vind reuze mee vallen met wat hij eet.. Hier ontbijt fles van 180+6 En dan vaak nog 2 broodjes opelkaar zonder korst. Met beleg.. 10 uur. Fruit. 12 uur 4 boterhammen waarvan 2 met korst enal. + beleg 15:00 uur fruit of chips, of wat anders lekkers 17 uur potje of wat ik zelf gekookt heb voor hem beste bord vol. Met een toetje En als we patat eten dan eet hij ook nog 1 hele frikadel en paar stukje patat mee.. En om 20 uur fles van 180+6 +2 schepjes pap. En de hele dag door drinken. Ranja/ water ect.

één jaar geleden

Herkenbaar, mijn zoontje eet ook erg veel. Ik denk altijd maar, zolang hij niet te dik is zal hij het dus wel verbranden en nodig hebben. Zolang je een ritme aanhoud en niet de hele dag door blijft eten geven om idd te troosten of wat dan ook is het denk ik prima. Maar ben geen expert 😇

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Vind reuze mee vallen met wat hij eet.. Hier ontbijt fles van 180+6 En d ...
Zou er gewoon lekker van genieten.. er kan een tijd komen dat ze bijna niet meer eten.. Als ik na mijn 2 jarige kijk.. soms verbaast het me hoe hij de dag door komt.. met wat hij eet..🙄

één jaar geleden

Valt mee hoor… Hier Ontbijt: 2-4 boterhammen, wanneer het er 2 zijn nog een bak yoghurt Fruit: 2 stuks Lunch: 2-4 boterhammen Tussendoor: soepstengel, fruit, beschuit, cracotte, rauwkost of net wat voor de hand is Avond: met de pot mee maar kan flinke porties zijn als hij het lekker vind.. bijv. 4 vissticks, 2 aardappels, 2 grote wortels Soms nog toetje vlak voor het slapen: yoghurt of pap 16 maanden (13 gecorrigeerd) iets meer dan 80cm denk ik en net aan 10 kilo dus niks teveel… erg beweeglijk en zit geen seconde stil dus zal het wel nodig hebben.

één jaar geleden

Ohhh nou dit vind ik nog heel erg meevallen, haha! Mijn zoontje eet met gemak de hele dag door. Nouja, niet echt natuurlijk maar soms denk ik dat. Hij krijgt een groot bakje pap voor ontbijt, na z’n eerste slaapje fruit, flesje, koekje en een krentenbol. Na middagdut fruit en brood ofzo. Ook een groot bordje met avondeten en nog een fles. Hij drinkt tussendoor water en/ of thee. Dus geen zorgen. Z’n broer en zus deden dit ook en zijn nu keurig op gewicht (zijn 6 en 8) en geen overmatige eters en/ of gewend aan zoet/ zout ofzo.

één jaar geleden

Ik vind het ook wel meevallen. Ze zeggen bij het cb altijd dat ze zelf wel aangeven als ze voldoende hebben. Als we onze zoon geven wat hij wil zou hij ook veel meer krijgen. Heb soms ook het idee, ondanks wat het cb zegt, dat hij geen rem heeft. Dat was bij onze oudste ook, kon ook altijd eten maar geeft nu wel aan als hij genoeg heeft gehad dus het komt goed