11 Reacties
2 maanden geleden
O jee, ik voel je❤️
Wij hebben ook niet de beste slaper en zeker de laatste weken (nu 22mnd) regelmatig echte Terror nachten.
Als ze ziek is slaapt een van ons met haar op het logeerbed. Zo krijgt de ander rust, en zo krijgt zij ook wat rust omdat we dan wel met haar kunnen liggen en knuffelen.
Merken we dat ze (deels) is hersteld dan is het meteen weer terug in haar bed, eerste nacht na samen slapen is altijd moeilijk naar bed gaan en dan passen we de 1-3-5-8 methode
Zodat ze merkt dat we er zijn maar het wel weer zelf kan doen. Dit kon ze altijd goed overigens anders zouden we dat niet doen. Afgelopen week moesten we dat een uur doen, maar alsnog beter dan zo veel uur ..
Heel veel sterkte, hoop dat het snel beter wordt!
2 maanden geleden
Hier ook geen beste slapers.. ging een tijdje goed. Maar nu al maanden niet meer.. duizend keer uit je bed voor een speen.. drama om hem weer in bed te krijgen.
En dan te weken dat de oudste ( 3 jaar) ook nog niet doorslaapt.. 😑
Hier al maanden gebroken nachten of eigelijks al 3 jaar..😅
En dan te bedenken dat ik 37 weken zwanger ben en straks nog een baby in de nacht erbij komt..
Ik krijg geen slaap weer..😅 ja over jaartje of 5 misschien..
2 maanden geleden
Reactie op Manu26
Hier ook geen beste slapers.. ging een tijdje goed. Maar nu al maanden nie ...
Jeetje,wat knap dat je dat kunt. Door het slecht slapen heb ik echt de keuze gemaakt voor geen 2de kindje meer. Als ik dit nog een keer zou moeten doen,dan kun je me wegbrengen naar het gekke huis 😅
één maand geleden
Ook hier sliep ze eindelijk door en sinds 1,5 week ongeveer is het weer drama. Merk wel dat ze veel nieuwe skills aan het leren is dus wellicht heeft dat er mee te maken. Hoop toch wel dat voor de baby geboren is ( momenteel 35+2 weken zwanger) dat ze weer doorslaapt want dit is toch wel echt heel pittig…
één maand geleden
Hier ging het best wel prima ( slapen tot 7, misschien 1x even kort troosten ‘s nachts) maar sinds die ***klok is verzet echt slecht… 05.00/05.30 wakker, meer dan half uur bezig om weer te slapen en dan gaat mijn wekker voor werk alweer bijna dus ik slaap niet meer. In plaats van later wordt het ook eerder…
één maand geleden
Er is hoop lieve mama’s, hier inmiddels nacht 6 weer in haar eigen bed na 8/9 weken (!!) bij ons of op de logeerkamer met papa (ivm baby broertje).
We laten haar nu max. 10 minuutjes huilen als ze wel wakker is, maar zelfs dit gebeurd niet elke nacht. Als het wel gebeurd is het even doorzetten voor ons allemaal maar slaapt ze weer binnen die tijd.
één maand geleden
Nou, ik ben altijd tegen laten huilen geweest maar ik was op afgelopen week. Bijna 2 en altijd wakker snachts. Nu heb ik haar laten huilen vorige week. De eerste keer duurde exact 20min. Klok erbij gehad. Ik merkte ook echt dat het huilen is van boosheid omdat ze haar zin nu niet kreeg. (Dat ik er dus meteen ben en uren mn hand oo haar rug houdt.) 2de keer duurtr 10min. 3de 5 min en afgelopen nacht gaf ze het na 2 seconden al op. Ze slaapt dan ook ineens helemaal door tot half 8. Ik weet niet wat ik meemaakt! Ben flabbergasted. Heb het er echt moeilijk mee gehad met het laten huilen maar het werkt dus wel. Heb er wel gewoon naast gelegen( haar bed naast mijn bed( en steeds rustig gezegd ' slapen'. Dus niet alleen gelaten ofzo,dan krijg ik niet over mn hart.