Dag mama's!
Mijn zoontje van 15 maanden slurpt energie. Ik ben eigenlijk de hele dag met hem bezig en heb zelf vrij weinig tijd om bijvoorbeeld even een bakje koffie te drinken. Eigenlijk is dit nooit echt anders geweest.. Als baby was hij ook alleen maar tevreden als hij al lopend/wiegend werd vastgehouden. Als hij geen aandacht krijgt/niet zijn zin krijgt/iets niet mag gaat hij gillen. Niet zo'n beetje, maar keihard en vaak ook lang. Mensen schrikken ervan en als ik met hem het huis uit ben krijg ik eigenlijk altijd reacties of ongevraagde adviezen. Ik durf haast niet meer op pad met hem daardoor.
Ik werk 3 dagen per week in het speciaal basisonderwijs. De 2 andere dagen ben ik met mijn zoontje. In het weekend is mijn man ook thuis en die geeft hem de hele dag zijn zin, want hij kan het gegil niet aanhoren.
Nu kreeg ik van mijn POH als huiswerk om meer tijd voor mezelf te nemen. Maar ik weet gewoon écht niet hoe. Ik heb weinig opties qua oppas en eigenlijk ben ik dan allang blij dat ik dan bijvoorbeeld een keer de was kan doen. Ik ben zoooo moe. Ik vraag me echt af hoe andere moeders dit doen en dan heb ik er nog maar 1 😵
Iemand die tips/adviezen heeft en/of in hetzelfde schuitje zit?