28 Reacties

één maand geleden

Tips voor oplaasbedje in het vliegtuig: Bekijk Wick Wings - Wick Air Vliegtuigbedje - Opblaasbaar - Reiskussen - Voetensteun - Antislip op: https://www.bol.com/nl/p/wick-wings-wick-air-vliegtuigbedje-opblaasbaar-reiskussen-voetensteun-antislip/9300000172799547?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze past precies tussen de stoelen en als je het hoesje voor op de grond erbij hebt (antislip), dan glijdt het ook niet weg. Qua bedje; wij hebben een aeromoov, is denk ik iets minder compact, maar wel makkelijk mee te nemen (ook al een paar keer mee op vliegvakantie genomen). Toen onze dochter net 2 was vlogen we naar Bonaire en hebben we voor haar een oude tablet meegenomen met gedownloade Nijntje filmpjes, en een koptelefoon met Bluetooth (van JBL) zodat je ook het gezeur met draden niet hebt. Verder hadden we een kleurboek met waterstift, dat was ook wel makkelijk mee te nemen (en herbruikbaar).

één maand geleden

Wij zijn twee weken terug van een reis van 10 dagen waar we 14 uur hebben gevlogen. Na 7 uren wel een tussenstop. Gelukkig heeft hij redelijk veel geslapen. Naar mensen kijken en zwaaien was leuker dan speelgoed. Neem veel eten mee want je krijgt niets voor de kleine. Geen probleem om ons eten te delen, maar veel van het eten was niet geschikt voor hem. Gelukkig had ik voldoende mee. We hebben een rondje vliegtuig gelopen, dat was een succes. Ik heb geen ervaring met een camperreis.

één maand geleden

Mijn dochter slaapt regelmatig in de Deryan tent. Ze heeft nog de baby variant en dat past en zou moeten passen tot 2 jaar. Ik heb dat thuis wel geoefend met af en toe een middagslaapje en een keer 's nachts. Ze speelt er niet in en we gebruiken 'm bewust ook niet om in te spelen om niet het verkeerde idee te geven. Gaat hier heel goed! Iets onrustiger dan in bed. Ik zou de tent zelf niet meer op bed zetten omdat ze deze zelf van z'n plek kan krijgen als ze haar best doet. Dan zou ik bang zijn dat ze van het bed valt. Kijk zeker even tweedehands want marktplaats staat er vol mee. Ik moet nog gaan maar heb wel de paklijst klaar voor een vlucht van 14 uur. Qua speelgoed heb ik nu: - UFO speelgoed (soort fidget toy met ook rubberen draden waar je aan kan trekken met allemaal een ander profiel, dus ze kauwt er ook op). Deze hebben we altijd in de auto of kinderwagen en vermaakt ze zich wel even mee. - een klein setje duplo: auto, poppetje, paar blokjes. - Raamstickers van Nijntje. Er zit ook een bordje bij waar je ze op kan plakken. Ik heb deze omdat ze herbruikbaar zijn zodat ik geen stickers en papier mee hoef te nemen. - Stapelbakjes, ook handig op het strand, in bad, zwembad of speeltuin op locatie - Smartmax dieren - En ik wil nog een klein potje Klei meenemen en/of paar potloden en papiertjes. - Ik geef normaal geen schermtijd maar zet nu voor de zekerheid toch Nijntje oid op mijn telefoon voor als het echt niks wordt met stilzitten. - En natuurlijk snacks. Een doosje dadeltjes of rozijntjes is alweer even vermaak.

één maand geleden

Nog geen ervaring maar volg graag, wij gaan naar Australie namelijk

één maand geleden

Hee! Wij vertrekken volgende week naar Las Vegas en gaan dan met een camper rondreizen, ik kun je daarna wel antwoord geven op je vragen haha. Wij nemen ook het deryan tentje mee voor in de camper!

één maand geleden

wij hebben wanneer we naar korea gaan(13u) zn stokke hetkids koffer foto is van internet daar doen we ook zijn speelgoed in (spinners)

één maand geleden

Reactie op Denise354

Hee! Wij vertrekken volgende week naar Las Vegas en gaan dan met een camper ...
Oh wat leuk, wij gaan dan echt 2 weken later achter jullie aan! Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen dan 🥰

één maand geleden

Reactie op Vienna7

wij hebben wanneer we naar korea gaan(13u) zn stokke hetkids koffer foto is ...
En beviel die? Is er dan idd nog een beetje ruimte daarbinnen voor dat matrasje en wat speelgoed en eten enzo? Op internet leek hij heel weinig ruimte van binnen, en dan vind ik de prijs wel… aanzienlijk 🫣

één maand geleden

Reactie op CHMB

En beviel die? Is er dan idd nog een beetje ruimte daarbinnen voor dat matr ...
ik ga in mei uit proberen er kan 40 liter in en er zit een klein vakje waar je de luiers en wat kleren kan in doen

één maand geleden

Reactie op CHMB

En beviel die? Is er dan idd nog een beetje ruimte daarbinnen voor dat matr ...
Op marktplaats zijn de prijzen beter

één maand geleden

En gebruikten jullie in het vliegtuig iets van een koptelefoon of oordopjes voor het geluid van tablet/telefoon?

één maand geleden

Reactie op CHMB

En gebruikten jullie in het vliegtuig iets van een koptelefoon of oordopjes ...
Dat wordt afgeraden bij jonge kinderen ivm gehoor. Dat gezegd hebbende: ik ga wel een koptelefoon kopen omdat ze thuis en in de auto goed naar muziek of een luisterboek kan luisteren en ik dat veel liever geef dan een filmpje. Maar als het echt om filmpje (bewegend beeld boeit vast al genoeg) zou gaan dan zou ik er geen hebben gekocht.

één maand geleden

Reactie op JokeZam

Op marktplaats zijn de prijzen beter
vaak alleen voor te huur had toen ook gekeken

één maand geleden

Reactie op Vienna7

vaak alleen voor te huur had toen ook gekeken
Ik heb één gekocht op marktplaats

één maand geleden

Reactie op JokeZam

Ik heb één gekocht op marktplaats
fijn haha toen ik keek hadden ze alleen te huur staan vandaar dan zelf gekocht waar het wel goedkoper was

één maand geleden

Reactie op Vienna7

fijn haha toen ik keek hadden ze alleen te huur staan vandaar dan zelf gek ...
Ja, dat snap ik

één maand geleden

Wij zitten nu in Curacao met onze bijna 1,5 jarige dreumes. Wat wij fijn vonden in het vliegtuig: - veel snacks! (Knijpfruitjes, Rozijntjes, maisknabbels, boterham) en neem een potje oid mee want ze krijgen geen eten aan boord! - wat nieuw speelgoed; Spinners, een nieuw boekje, een blok met schakels en knopjes erop - bekend en favoriet speelgoed; stapelbakjes, favoriet leesboekje - een tablet met gedownloade filmpjes. Deze kreeg hij alleen zodat wij even konden eten bijvoorbeeld. We hoopten dat hij ook ging slapen maar heeft uiteindelijk maar 20 min een dutje gedaan op mij😅 het rondlopen, mensen kijken en het schermpje in de stoel waren veel interessanter😜 Heb geen verwachtingen, dan valt het altijd mee 😉

één maand geleden

Ik lees mee!

één maand geleden

Reactie op Eva2908

Wij zitten nu in Curacao met onze bijna 1,5 jarige dreumes. Wat wij fijn v ...
Even iets anders, hoe zit het met de muggen? Zijn het er veel? Ivm denque uitbraak. Wij gaan half mei naar Curaçao😁nog andere tips? Zie er best een beetje tegen op hoor! Mijn dochtertje is niet echt een schootzitter 🫢

één maand geleden

Reactie op assie42

Even iets anders, hoe zit het met de muggen? Zijn het er veel? Ivm denque u ...
De muggen zitten er, dat ga je niet tegen. Zoveel en zo vaak mogelijk inspreken (jezelf en de kleine). En kijk of je een klamboe kan kopen die over het ledikant kan of die je kan ophangen. Wij hadden savonds qat speelgoed mee als we iets gingen eten, maar ook makkelijk zijn dat als het niet ging we bij het huisje wat aten. Het is iets meer aanpassen met een kleine erbij (wij waren 3 jaar geleden al met z'n 2 geweest)