28 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Eva2908

De muggen zitten er, dat ga je niet tegen. Zoveel en zo vaak mogelijk inspr ...
Welk spul gebruik je om in te sprayen? Wij zijn ook al vaker geweest zonder kind dus ben benieuwd hoe het nu gaat met onze dochter erbij 😀

8 maanden geleden

Hoi! Inmiddels bijna een week hier in Amerika. Qua speelgoed met vliegen heeft Noah bijna niks gebruikt haha. Had allerlei cadeautjes ingepakt (siliconen speelgoed, stapelbekers, boekjes) maar waar hij het meest zoet mee was waren 2 koffiebekers gekregen van de stewardess🤣. Slapen hier is nog wat drama (maar denk dat het ook komt dat er tanden doorkomen en dat hij veel pijn heeft dus huilt meer.. maar begint met slapen in zn tent en halverwege de nacht leggen we hem tussenin na het huilen🫣.

8 maanden geleden

Wij waren toen mijn zoontje 8 maanden was naar Gran Canaria geweest. Wij kregen als tip om het speelgoed aan van die speelringen vast te maken. Zo hoef je niet steeds te zoeken als het speelgoed op de grond valt.

8 maanden geleden

Reactie op assie42

Welk spul gebruik je om in te sprayen? Wij zijn ook al vaker geweest zonder ...
Wij hadden een spray en een rollerstick. Wel speciaal voor kinderen, tot max 20% deet volgens mij. En gewoon elke keer bij een verschoning opnieuw insprayen/rollen.

8 maanden geleden

Geen lange vliegreis maar wel camperreis. Ons zoontje was toen nog <1 en hij sliep vaak tijdens het rijden, we deden elke dag maar kleine stukjes. Inmiddels hebben we hem laatst ook meegenomen naar Oostenrijk, dat was heel lang in de auto. Voor lange stukken rijden is mijn tip: zorg voor veel afwisseling in speelgoed en eten. Bv een boekje die je met een koord vastmaakt aan de stoel zodat hij deze er steeds bij kan pakken, een sambabal, een speeltje met licht/geluid. Dit hield hem echt goed bezig. Verder sliep ons zoontje in een Deryan tentje en dat ging helemaal prima, we hadden hier amper mee geoefend. Wij hadden hem in de camper op het grote bed gelegd en gingen zelf in het hefbed zodat we savonds nog konden borrelen als hij op bed lag. Al met al echt een fantastische reis gehad, echt aan te raden. Zag vooraf beren op de weg maar ons kindje paste zich prima aan!

8 maanden geleden

Wij maken momenteel een rondreis door Australie met een camper dus ook een lange vliegreis gehad. Vliegen ging prima, we hadden geen stoel maar een babybassinet geboekt maar zou de volgende keer wel echt een stoel doen. Het bedje is leuk maar als er maar iets van turbulentie is moet je kindje uit het bedje dus niet echt ideaal. Geen ervaring met opblaasbedjes verder. Ik had een hele tas vol snacks mee maar die waren uiteindelijk niet echt nodig 🤣 paar boterhammen gegeten, flesjes gedronken bij het opstijgen en landen en wat snackjes tussendoor maar zeker niet continue snacken. Ze was heel erg druk met rondkijken en vrolijk doen naar andere mensen haha De camper bevalt ons heel goed! Het duurde even een paar dagen tot ze haar plekje had gevonden, sliep wat onrustig maar kwam ook wel door de jetlag denk ik. We hebben een ‘ledikantje’ gemaakt van kussens tussen een zitje in, dus tussen twee bankjes in en hier slaapt ze perfect in. En als ze echt niet wil slaapt ze tussenin 😉 ik zeg zeker doen en lekker van genieten, wij genieten er ook enorm van!

8 maanden geleden

Reactie op Denise354

Hoi! Inmiddels bijna een week hier in Amerika. Qua speelgoed met vliegen he ...
Hé ik ben even benieuwd om te horen hoe jullie dat qua stoeltje in de camper hebben gedaan? Wij dachten helemaal dat we een kinderzitje erbij hadden geboekt maar dat is dus niet zo ivm verantwoordelijkheid/claims etc… maar thuis hebben we een stoeltje die op een isofix base gaat, net geprobeerd met de gordel maar dat zit super rammelig… Stresss over hereee, we gaan al over 5 dagen!

8 maanden geleden

Reactie op CHMB

Hé ik ben even benieuwd om te horen hoe jullie dat qua stoeltje in de campe ...
Sorry voor mijn late reactie (waar je nu niks meer aan zal hebben omdat jullie er al zijn haha. Maar wij hebben een autostoel bij de Walmart gekocht voor 89 dollar😅 met vastmaken met een gordel. Zit jdnerdaad wat anders en minder stevig dan isofix maar ging echt prima. Fijne vakantie!!