We moeten soms bijna 2 uur rijden om bij familie op bezoek te gaan. Nu plannen we dat meestal zo dat onze dreumes van bijna 13 maanden dan gaat slapen.
Maar als ze wakker wordt, wilt ze natuurlijk vermaakt worden.
Snacks doen het goed en kiekeboe spelen ook.
Hebben jullie nog tips/ideeën qua speelgoed om mee te nemen?
We hebben (nog) geen tablet.
Ik volg mee, hier ook nog opzoek naar iets leuk voor in de auto. We hebben volgend jaar een auto vakantie op de planning dus wil haar ook wel entertainen onderweg
Wij zitten veel in de auto om hem weg te brengen en op te halen. Hier houden we hem zoet met toet toet auto's die doen het nu goed. Tot hij ze laat vallen, dus even vastmaken. Soms trek ik alles uit mijn tas om hem zoet te houden. Mijn eigen tandenborstel doet het goed. Maar het beste werkt nog een filmpje kijken op een telefoon of iets. Die maken we vast onder de hoofdsteun. Kinderliedjes zingen vindt hij ook leuk. En soms heb je pech en sta je in de file met een krijsend kind. Hij mag bij mij dan wel eens voorin zitten, dan is hij veel zoeter en kan hij meer zien.
De UFO (Google op montessori UFO) doet het hier nog goed en van die kleine harde traktatieboekjes. Maar ze doet vooral haar best om naar buiten te kijken dus als het niet te zonnig is, haal ik de zonbescherming weg voor het raam.