18 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik een decathlon rugtas. Had ik nog liggen. Hierin zit in een apart zakje (wetbag) alle verschoonspullen. Dat ga ik ook doen bij de volgende, twee zakjes in de tas. Speelgoed en snacks voor de oudste erbij en klaar.

3 jaar geleden

Vinted heeft vast wel goede en goedkope tassen misschien? Heb de mijne er ook vandaan

3 jaar geleden

Ik heb via marktplaats een van oilily, kwalitatief super

3 jaar geleden

Wij hebben een Nanabeebi. Nog van de eerste ook. Ga geen nieuwe aanschaffen.

3 jaar geleden

Reactie op Rlnn

Wij hebben een Nanabeebi. Nog van de eerste ook. Ga geen nieuwe aanschaffen ...
Wij ook de Nanabeebi, super fijne en grote tas! En niet heel duur vergeleken met sommige andere luiertassen

3 jaar geleden

Ik heb ook die van Nanabeebi gekocht

3 jaar geleden

Ik heb van mozz bag een luiertas (rugtas ook). Niet de goedkoopste maar hij gaat lang mee, blijft mooi en ik kan hem straks als laptoptas blijven gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb deze van Miss Lulu, niet duur en lekker ruim. 🤗

3 jaar geleden

Hier nog de foto

3 jaar geleden

Reactie op R-xanne

Ik heb van mozz bag een luiertas (rugtas ook). Niet de goedkoopste maar hij ...
Ik wil er hier ook 1 van gaan bestellen, zijn ze ook praktisch in gebruik? Kan er genoeg in etc? Vind ze vooral super mooi

3 jaar geleden

Reactie op Sofia1993

Ik wil er hier ook 1 van gaan bestellen, zijn ze ook praktisch in gebruik? ...
Ik heb de raider gobi backpack en er kan echt veel in! Je hebt binnenin een vak met daarin een verschoonmatje (is wel een dunnetje hoor), 2 vakken aan de zijkant (binnenkant) waarin je bijvoorbeeld flesjes kan doen. Ook aan de binnenkant aan de voorkant zitten nog 2 vakjes waar je spulletjes in kan doen. En dan nog is hij super ruim! Ik heb er altijd meerdere setjes kleding inzitten, pampers, doekjes, luierzakjes, melktorens, flesje, thermoskan, tut, knuffel, slabbetje etc. Er zit ook nog een ritsje aan de voorkant en aan de achterkant ook nog over de hele lengte een rits. Ik ben er echt heel enthousiast over! Fijne is dat hij ook stoer oogt waardoor hij mijn man niet misstaat als hij de tas meeneemt. Iedere cent dubbel en dwars waard wat mij betreft 😊

3 jaar geleden

Reactie op R-xanne

Ik heb de raider gobi backpack en er kan echt veel in! Je hebt binnenin ee ...
Aaah thanks voor je uitgebreide reactie! Daar heb ik wat aan :). Haalt de laatste twijfel weg haha. Ik ga bestellen

3 jaar geleden

Bekijk Luiertas Rugzak - Incl. Buggy / Kinderwagen Haken en verschoningsmat - Complete Set - Zwart van Zedar op: https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb een maand geleden deze gekocht. Hij is heel fijn in gebruik!

3 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Bekijk Luiertas Rugzak - Incl. Buggy / Kinderwagen Haken en verschoningsmat ...
Te snel op enter gedrukt .. Wij gebruiken wasbare luiers (zijn wat dikker dan wegwerp), maar meer dan genoeg ruimte om straks voor 2 kinderen de luiers, reserve kleding, flesjes etc in te doen! Nu met 1 kind heb ik ruimte over in de tas ☺️

3 jaar geleden

Nanabeebi

3 jaar geleden

Reactie op dorien136

Ik heb via marktplaats een van oilily, kwalitatief super
Welke juist? Ik vind ze mooi, maar past het als je een jongen krijgt? 😆 Ik heb een zwarte rugtas van Nanababy besteld alvast zodat mijn partner deze ook gemakkelijk kan dragen.