5 Reacties

2 maanden geleden

Is het niet mogelijk om te wachten met opvang tot hij 1 jaar is ?

2 maanden geleden

Reactie op JufJo1

Is het niet mogelijk om te wachten met opvang tot hij 1 jaar is ?
Dat gaat helaas niet met werk. Ik kan hem namelijk niet meenemen en buiten 1 dag bij de oma kan ik hem nergens naartoe brengen

2 maanden geleden

Ik zou een gastouder proberen! Veel rustiger en veel meer 1 op 1 tijd😉

2 maanden geleden

Oh pittig. Kun je t gesprek met ze aan gaan? Ons zoontje heeft ook een tijdje niet geslapen bij de opvang. Ik heb toen een gesprek aan gevraagd en uitgelegd dat ik een goed gevoel bij hen wil houden dus graag een aantal dingen wil bespreken. Dit is uiteindelijk een heel fijn gesprek geweest. We hebben samen gekeken wat thuis werkt en wat ze daar ook voor hem kunnen doen.

2 maanden geleden

Altijd het gesprek proberen aan te gaan als je gevoel niet oké is. Ik moet ook wel heel eerlijk zeggen dat mijn oudste dochter met 2.jaar ook helemaal niet meer sliep op de opvang. Niet vanwege de prikkels maar vanwege de sterke wil niet meer te willen slapen. In de avond was het een hele lange tijd drama dus hebben haar vaak eerder.op bed gelegd. Je zoontje heeft gewoon tijd nodig om te wennen aan de prikkels. Een knuffeldoekje meegeven enzo van thuis en eigen slaapzak. Geuren van thuis, dat helpt vaak. En gewoontes doorgeven.