22 Reacties

8 maanden geleden

Ik neem zon tekentablet mee heb nu 1 bij zeeman gescoord voor 3.99 druk je op knopje is tekening weer weg. En is niet heel groot dus makkelijk om mee te nemen :)

8 maanden geleden

Ballonnen voor het wachten op het vliegveld 🙌

8 maanden geleden

Wij zijn erg blij met de aanschaf van een busy board, gekocht bij Amazon

8 maanden geleden

Reactie op Flammmie

Wij zijn erg blij met de aanschaf van een busy board, gekocht bij Amazon
Heb je er ee foto van?

8 maanden geleden

Reactie op Sprutsje

Heb je er ee foto van?
In deze beschrijving staat voor kinderen van 3jaar, denk dat ze er dan ook echt goed mee kunnen spelen. Maar omdat het heel handzaam is, is het makkelijk mee te nemen. En mijn zoontje is heel nieuwsgierig, dus die probeert wel. Wat handig is aan deze is dat je ook losse vellen uit kan ritsen en dat mee kan nemen naar bijv het restaurant. Je hebt trouwens ook andere varianten

8 maanden geleden

Ik volg😁

8 maanden geleden

Reactie op Flammmie

In deze beschrijving staat voor kinderen van 3jaar, denk dat ze er dan ook ...
Heb er 1 besteld dankjewel! Mijn zoontje is ook erg leergierig

8 maanden geleden

Wij zijn naar Australie gevlogen en je kan nog zoveel speelgoed meenemen, een plastic bekertje en een leeg flesje was hier het grootste succes 🤣

8 maanden geleden

Wij hadden raamstickers (Nijntje -> HEMA), een magnetisch tekenbord (HEMA), een kleurboek met waterstift (ook HEMA 😜), post its (je raadt het al, HEMA) en een gewoon kleurboek met kleurpotloden mee (ik ga niet eens meer noemen waarvandaan). Maar onze dochter was zo onder de indruk van alles dat ze de heen en terugweg voor het opstijgen al in slaap was gevallen en dik 1,5 uur sliep in onze armen.

8 maanden geleden

Een pop-it was bij ons het grootste succes!

8 maanden geleden

Reactie op Flammmie

In deze beschrijving staat voor kinderen van 3jaar, denk dat ze er dan ook ...
Super goede tip! Wij gaan er ook een bestellen 😄

8 maanden geleden

Ik schaf gewoon alles aan wat hier benoemd wordt 🤣 en dan zorgen dat ze het dan pas voor het eerst zien haha. We gaan voor het ultieme vakantie gevoel zullen we maar zeggen!

8 maanden geleden

Tip van mij: Mijn ouders hebben van die ‘stickerboeken’ die je steeds opnieuw kan gebruiken. Ik check even waar ze die vandaan heeft dan zal ik het delen.

8 maanden geleden

Reactie op Suus399

Tip van mij: Mijn ouders hebben van die ‘stickerboeken’ die je steeds opni ...
Had ze bij de Lidl maar is lang geleden. Als je online zoekt kom je ze ook tegen!

8 maanden geleden

Destijds een appel, duurde 45 minuten voordat hij die op had. Waren we al haast daar 🤣

8 maanden geleden

Uiteindelijk is op een vlucht van 14 uur het speelgoed niet uit de tas geweest. Wat ik een hele goede tip vond, was om eerst helemaal niks te geven en kijken waar je kind zich mee vermaakt. Het boekje met de veiligheidsinstructies, vervolgens een reclametijdschrift, papieren bekertje, gewoon om zich heen kijken, mee gluren op het scherm van de mensen om ons heen. Mijn kind heeft meer dan de helft van de vlucht geslapen. Lekker eten, beetje rondstappen. Veel eten mee vond ik wel een must. Ook priegeldingetjes zoals een doosje rozijnen of doosje gepofte spelt.

7 maanden geleden

Wij hadden een klein potje klei en sticker/kleurboek mee. En rozijnen om een poosje zoet mee te zijn

7 maanden geleden

Reactie op Sharkie89

Destijds een appel, duurde 45 minuten voordat hij die op had. Waren we al h ...
Zelfde hier, top tip om een appel mee te nemen. Eten waar ze lekker lang mee doen ;)

7 maanden geleden

Net aangekomen alleen spinner op het raam gebruikt hij vond alles om hem heen veel leuker

7 maanden geleden

Wij vliegen zondag ochtend vroeg! (7:30) zal jullie laten weten hoe het is gegaan haha We zij in ieder geval goed voorbereid met jullie tips 🙌🏻🤩