22 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Sprutsje
Heb je er ee foto van?
In deze beschrijving staat voor kinderen van 3jaar, denk dat ze er dan ook echt goed mee kunnen spelen. Maar omdat het heel handzaam is, is het makkelijk mee te nemen. En mijn zoontje is heel nieuwsgierig, dus die probeert wel. Wat handig is aan deze is dat je ook losse vellen uit kan ritsen en dat mee kan nemen naar bijv het restaurant.
Je hebt trouwens ook andere varianten
8 maanden geleden
Wij hadden raamstickers (Nijntje -> HEMA), een magnetisch tekenbord (HEMA), een kleurboek met waterstift (ook HEMA 😜), post its (je raadt het al, HEMA) en een gewoon kleurboek met kleurpotloden mee (ik ga niet eens meer noemen waarvandaan). Maar onze dochter was zo onder de indruk van alles dat ze de heen en terugweg voor het opstijgen al in slaap was gevallen en dik 1,5 uur sliep in onze armen.
8 maanden geleden
Reactie op Flammmie
In deze beschrijving staat voor kinderen van 3jaar, denk dat ze er dan ook ...
Super goede tip! Wij gaan er ook een bestellen 😄
8 maanden geleden
Uiteindelijk is op een vlucht van 14 uur het speelgoed niet uit de tas geweest. Wat ik een hele goede tip vond, was om eerst helemaal niks te geven en kijken waar je kind zich mee vermaakt. Het boekje met de veiligheidsinstructies, vervolgens een reclametijdschrift, papieren bekertje, gewoon om zich heen kijken, mee gluren op het scherm van de mensen om ons heen. Mijn kind heeft meer dan de helft van de vlucht geslapen. Lekker eten, beetje rondstappen. Veel eten mee vond ik wel een must. Ook priegeldingetjes zoals een doosje rozijnen of doosje gepofte spelt.
7 maanden geleden
Wij vliegen zondag ochtend vroeg! (7:30) zal jullie laten weten hoe het is gegaan haha We zij in ieder geval goed voorbereid met jullie tips 🙌🏻🤩