16 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben van die foam blokken waar hij op kan lopen, springen, ervan af kan glijden..
Zijn grote stapelblokken een idee? Kan hij mee bouwen en de hele stapel daarna weer omgooien 馃ゲ
9 maanden geleden
Ik ben ook wel benieuwd naar tips voor kleiner speelgoed. Heel leuk een pikler Driehoek of half monkey town maar ik zou niet weten waar ik het moet laten.
Hier is niks meer leuk behalve duplo. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om nieuwe dingen te kopen want ze heeft genoeg maar het lijkt allemaal even niet meer uitdagend ofzo.
9 maanden geleden
Reactie op elizaxx
Mag ik vragen waar je die heb gekocht ?
Amazon, je kan zoeken op soft play foam blokken bijv
9 maanden geleden
Reactie op Ou12345
Misschien is roteren met het speelgoed een idee?
Doen we al! Er staat altijd duplo, de pop en houten blokken. Boekjes kan ze zelf pakken en dan nog 3 kleinere dingen bij (nu een houten ringen stapeltoren, houten popjes met bakjes en een kleine houten boerderij met beestjes). Ze kan normaal heel goed en lang zelf spelen maar laatste twee weken pakt ze niks zelf en als je even helpt speelt ze niet alleen door. Daarom hadden we het speelgoed weer gewisseld maar dat heeft helaas niet geholpen.
9 maanden geleden
Ik sloeg even aan op het wild spelen en slopen: geen speelgoed maar wat bij ons thuis een grote hit is, is de kartonnen dozen bewaren waarin spullen binnenkomen en haar daar dan vervolgens mee laten zeulen. Vindt ze heeeerlijk. Meestal laat ik zo鈥檔 doos twee dagen staan en dan gaat 鈥榠e weer weg.