16 Reacties
7 maanden geleden
Hoi hoi
Wij gaan op aanraden van kennissen en familie naar vakantiepark de leijstert in roggel hij moet echt fantastisch zijn! En zo komt hij voor nu ook al over , goeie informatie , communicatie , en prachtig park met veel voorzieningen.. bij goed en slecht weer veel vermaak en dat hebben we in dit land wel nodig.. want je weet maar nooit;)
7 maanden geleden
Reactie op Liesje98
Hoi hoi
Wij gaan op aanraden van kennissen en familie naar vakantiepark de ...
Daar hebben wij toevallig ook naar gekeken. Gaan jullie in een huisje, lodge of tent?
7 maanden geleden
Reactie op mommytobe-2022
Daar hebben wij toevallig ook naar gekeken. Gaan jullie in een huisje, lodg ...
Ah wat toevallig! Wij hebben een 4 persoons lodge ! En dan in een straatje , ( je had ze ook aan een speeltuintje)
Heb toevallig zelf via luxcamp geboekt maar laatst contact gehad over een babybedje met de camping en ze klonken echt heel vriendelijk!
7 maanden geleden
Reactie op Liesje98
Hoi hoi
Wij gaan op aanraden van kennissen en familie naar vakantiepark de ...
Wat leuk, de Leijstert. Ik woon in het dorp ernaast en het is ook echt een mooi park. Is echt groot geworden met goede voorzieningen maar doen er ook alles aan om positief bekend te staan
7 maanden geleden
Reactie op Hetiswathetis
Wat leuk, de Leijstert. Ik woon in het dorp ernaast en het is ook echt een ...
Wat leuk om te horen! Ben ook echt heel benieuwd hoor alleen maar goede dingen over hun! Wij hebben vroeg geboekt en hebben echt voor n leuk prijsje 2 weken geboekt! In t hoogseizoen is die nogal prijzig maar dat is Nederland sowieso kwa vakanties.. heb je nog tips voor de omgeving ?
7 maanden geleden
Wij gaan graag naar de parken van Centerparcs. De huisjes zijn wat ruimer dan de huisjes van Landal en dat vinden wij erg fijn.
Van welke omgeving kom je en hoe lang wil je rijden?
Dit jaar gaan we naar de Beekse Bergen. Vooral voor de oudste (bijna 6). Daar is ook vanalles bij om te doen dus we gaan ons vast ej zeker vermaken
7 maanden geleden
Reactie op Liesje98
Wat leuk om te horen! Ben ook echt heel benieuwd hoor alleen maar goede din ...
Voor welke leeftijd zou je tips willen?
Even algemene dingen: als jullie van wandelen houden van kun je heel lekker wandelen in het Leudal. Gezellig een leuk centrum in met wat winkels kun je in Panningen doen: variërend winkelaanbod maar ook verschillende terrasjes.
5 maanden geleden
Reactie op Liesje98
Hoi hoi
Algemeen men dochter is 1.5 maar gaat overal mee na toe :)
Ik weet niet of je al geweest bent maar de Boebadoo farm is ook super leuk. Alleen wel even kijken van te voren want dat kan alleen op reservering
5 maanden geleden
Villapark Eureka, mooi en schoon luxe park ook voor de ouders leuk aangezien je een sauna en infrarood cabine hebt en een bubbelbad voor de kleine is er een kinderboerderij en staan sochtends de koeien gwn in je achtertuin ;) je zit vlak bij de duitse grens en kan dus alle kanten op wij gaan in augustus lekekr een weekje
5 maanden geleden
Het hof van Saksen is super! Heel veel te doen, juist ook voor kleine kinderen. Ruime en schone huisjes. Wij zijn dit voorjaar geweest (voor het eerst) en het was top!
Het land van Bartje en de Lijstert ook al eens geweest maar dat was nog voor ik een kindje had. Beide hele fijne parken en veel te doen voor kinderen maar ik weet niet of het ook leuk is voor kinderen onder de 4
5 maanden geleden
Landal de Lommerbergen erg fijn park. Of B&B boeken met studio richting de zee. Hebben wij gedaan deze zomer. Sliepen op 1 kamer, ging goed! Kleine in een campingbedje. Naar de zee toe, kinderboerderij, strand tenten voor papa en mama, binnen zwembaden. Genoeg te doen!