13 Reacties

2 jaar geleden

Ja waarom zou dat niet mogen, gewoon mee nemen. Wij gaan morgen nacht, en ik heb ook een tentje en klein badje gekocht ervoor

2 jaar geleden

Tuurlijk wel gewoon doen. Wij hadden een bolderkar daar ging die kleine in liggen als een soort bugs. Handiger dan een buggy.

2 jaar geleden

Reactie op juudje6

Tuurlijk wel gewoon doen. Wij hadden een bolderkar daar ging die kleine in ...
Box bedoel ik

2 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie en de Deryan is goud hier. Hij doet z’n dutjes erin en als hij wakker is gooien we er wat speelgoed bij. Rits dicht en klaar

2 jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie en de Deryan is goud hier. Hij doet z’n dutjes erin ...
En is dit kwa grote in het koffer ook te doen??

2 jaar geleden

Reactie op Gianx

En is dit kwa grote in het koffer ook te doen??
Ja ligt eraan hoeveel je mee neemt verder. Bij ons pastte het er wel bij in maar het is wel de helft van je koffer

2 jaar geleden

Wij hadden ook zo’n soort deryan tentje maar dat tentje werd helemaal lam, ons zoontje wilde er uit en klimmen tegen de zijkanten aan en er was meer frustratie als dat die er lekker in ging spelen. Uit eindelijk een klein zwembadje gekocht en in de ochtend ging er geen water in en heeft die er heerlijk in gespeeld, af en toe even er uit en rondom de bedjes kruipen en lopen (was wel gras) en in de middag water er in en lekker spelen. Echt prima vermaakt zo. Wij vonden het wel zonde van de ruimte in onze koffer, dat tentje en zonde van het geld 😅 had ideaal geweest als die van ons nog niet had kunnen kruipen dan had die er denk ik prima in kunnen spelen/slapen. Hij speelde ook wel lekker op mijn bedje, tussen mn benen zat hij dan. Ik heb trouwens ook in 10 dagen tijd 3 boeken uitgelezen in de vakantie haha, iets wat ik totaal niet had verwacht maar het viel me reuze mee met hoe “druk” we bezig zouden zijn met de baby. Beetje afwisseling en tijdens de slaapjes hadden we relax tijd. Fijne vakantie alvast!!

2 jaar geleden

Ellende ja, kalm aan op je bedje liggen op vakantie is echt voorbij, dat zul je 'moeten' accepteren. Wij hebben een deryan tentje, dat helpt zolang de kleine het leuk vindt.

2 jaar geleden

Reactie op JES21

Wij hadden ook zo’n soort deryan tentje maar dat tentje werd helemaal lam, ...
Oh ik heb hem net aangeschaft zon tentje ik ben ook bang dat die er niet in wil blijven maar ik hoopte ook meer voor de dutjes. Ik ben benieuwd of het waar is dan haha

2 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ellende ja, kalm aan op je bedje liggen op vakantie is echt voorbij, dat zu ...
Deze ook nu gekocht en gaan we meenemen. Ja dit is echt de fase waar die overal heen wilt ik ben echt benieuwd en zal het idd moeten accepteren 😅

2 jaar geleden

Wij hebben het tentje niet in de koffer gedaan maar in de kinderwagen gedaan (die mag mee tot het einde voordat je het vliegtuig instapt), scheelt weer plek in je koffer. Verder bij de action vorige week nog een picknickkleed gekocht zodat ze iets meer kan bewegen.

2 jaar geleden

Wij hebben trouwens wel het peuter tentje van Deryan die is groter

2 jaar geleden

Reactie op Gianx

Oh ik heb hem net aangeschaft zon tentje ik ben ook bang dat die er niet in ...
Ja dutjes was bij mij ook drama, maar ligt er aan per kind denk ik. Die van mij vond alles te interessant en ging echt niet lekker liggen. Hoop dat het voor jou wel werkt!