Wij gaan komende donderdag op vakantie en hebben natuurlijk een zwembad bij het hotel. Nu blijft mijn zoontje van 9 maanden natuurlijk niet meer stil zitten en wilt overal heen kruipen. Ik zie het dus al voor me dat relaxen op een bedje er niet in zit😅 Hebben jullie tips om hem toch te vermaken of enigzins bij me te houden? Zwemmen gaan we uiteraard maar dit is na een half uur natuurlijk ook voor gezien. Ik weet ook niet of ik een klein tentje of mini badje naast me mag zetten waar hij in kan spelen ofzo..
Wij hadden ook zo’n soort deryan tentje maar dat tentje werd helemaal lam, ons zoontje wilde er uit en klimmen tegen de zijkanten aan en er was meer frustratie als dat die er lekker in ging spelen. Uit eindelijk een klein zwembadje gekocht en in de ochtend ging er geen water in en heeft die er heerlijk in gespeeld, af en toe even er uit en rondom de bedjes kruipen en lopen (was wel gras) en in de middag water er in en lekker spelen. Echt prima vermaakt zo.
Wij vonden het wel zonde van de ruimte in onze koffer, dat tentje en zonde van het geld 😅 had ideaal geweest als die van ons nog niet had kunnen kruipen dan had die er denk ik prima in kunnen spelen/slapen.
Hij speelde ook wel lekker op mijn bedje, tussen mn benen zat hij dan.
Ik heb trouwens ook in 10 dagen tijd 3 boeken uitgelezen in de vakantie haha, iets wat ik totaal niet had verwacht maar het viel me reuze mee met hoe “druk” we bezig zouden zijn met de baby. Beetje afwisseling en tijdens de slaapjes hadden we relax tijd. Fijne vakantie alvast!!
Ellende ja, kalm aan op je bedje liggen op vakantie is echt voorbij, dat zul je 'moeten' accepteren.
Wij hebben een deryan tentje, dat helpt zolang de kleine het leuk vindt.
Wij hadden ook zo’n soort deryan tentje maar dat tentje werd helemaal lam, ...
Oh ik heb hem net aangeschaft zon tentje ik ben ook bang dat die er niet in wil blijven maar ik hoopte ook meer voor de dutjes. Ik ben benieuwd of het waar is dan haha
Wij hebben het tentje niet in de koffer gedaan maar in de kinderwagen gedaan (die mag mee tot het einde voordat je het vliegtuig instapt), scheelt weer plek in je koffer. Verder bij de action vorige week nog een picknickkleed gekocht zodat ze iets meer kan bewegen.
Oh ik heb hem net aangeschaft zon tentje ik ben ook bang dat die er niet in ...
Ja dutjes was bij mij ook drama, maar ligt er aan per kind denk ik. Die van mij vond alles te interessant en ging echt niet lekker liggen. Hoop dat het voor jou wel werkt!