12 Reacties

2 jaar geleden

Bij de action een stapeltje Nuby bakjes, maar mijn kleine eet nog wel kleine porties, als hij meer gaat eten worden de bakjes denk ik te klein..

2 jaar geleden

Ik heb nu de vierkante, glazen 180ml bakjes van de ikea. Ze hebben tot nu toe nog nooit gelekt als ik ze in de tas meeneem. Ze mogen in de vaatwasser, magnetron en oven. Magnetron en oven natuurlijk wel zonder de deksel. Je hebt deze bakjes ook nog in grotere maten dus misschien vindt je dat iets.

2 jaar geleden

Ik heb de bakjes van de Albert Heijn. Mogen in de vriezer, magnetron en vaatwasser.

2 jaar geleden

Ik heb ze vd action. Zowel hele kleine als wat groter. Werkt prima. Hoe vries jij het in?

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie snelle reacties! Invriezen doe ik in zakjes, dan kan ik het heel plat maken en dan heb je allemaal 'plakken' naast elkaar. De vriezer zit nu nog vol met ingevroren borstvoeding, dus heb ook niet heel veel plek

2 jaar geleden

Hier bakjes van de Zeeman, sluiten perfect af en de juiste maat!

2 jaar geleden

Heb je lekkere recepten/combi's? Ik merk dat ik t vaak lastig vind voor ons mannetje.

2 jaar geleden

Reactie op Winter 2022

Heb je lekkere recepten/combi's? Ik merk dat ik t vaak lastig vind voor ons ...
Wil me nergens mee bemoeien hoor haha! 🙈Maar hier viel een nieuw receptje ontzettend in de smaak 🤩 Wij aten een vers pakket kip hawaii. Dus voor onze kleine meid een baby proof hapje hiervan gemaakt. Alles in 1 pan koken: rijst, kip, prei, paprika en een heel klein beetje ui. Als dit goed is er een schijfje ananas door pureren. Heel iets anders maar de vond het ontzettend lekker 😋

2 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt vandaag! https://www.ah.nl/r/1185494

2 jaar geleden

Wij hebben de bakjes van babymoov echt heel blij mee!

2 jaar geleden

Wij hebben de bakjes van babymoov echt heel blij mee!
Hier ook!

2 jaar geleden

Bakjes van avent, kunnen in de magnetron/vaatwasser/vriezer. Je hebt ze in 2 maten