7 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook op dit moment en ik vraag me af of dit normaal is. Heel veel zeggen van wel maar soms krijg ik er twijfels over. Ik volg even mee.

4 maanden geleden

Reactie op elizaxx

Wij hebben dit ook op dit moment en ik vraag me af of dit normaal is. Heel ...
jaa idd zelfde hierr! weet het echt even niet meer en snap ook niet wat ik anders kan doen. maandag is haar crshe weer open ben echt benieuwd of ze daar het zelfde gaat zijn. dan weet ik in iedergeval of het aan haar ligt of thuis😅

4 maanden geleden

Ik vind dit normaal hoor ( of mijn zoontjes zijn gewoon enorm energiek hahah). Veel buiten spelen en vooral met zand en water is denk ik een tip 😁 lekker de wereld ontdekken en viezerikken🥳🥳 succes!!

4 maanden geleden

Wat heerlijk dat je zo lang een goed ritme hebt gehad! En dat ze zon fijne slaper was/is! Ben ik stiekem jaloers op 😉 Het gaat nu even niet zoals je gewend bent maar dat is ook wel fijn toch? Is een teken dat ze verder groeit en ontwikkelt. Tuurlijk, een goed slaapritme doet iedereen goed maar dat komt vast wel weer! Mijn tip… laat je oude ritme los en kijk of je in de nieuwe situatie haar opnieuw kan lezen. Wanneer is ze moe? Kan jullie bedroutine anders zodat ze wel gaat slapen? Wil ze gewoon iets langer met mama of papa zijn als ze gaat slapen? 😄 Onze kindjes groeien hard, net zoals hun behoeften. Succes, komt vast goed! 🍀

4 maanden geleden

Pak je extra knuffel momentjes als ze niet wil slapen. Dit doe ik meestal in mijn bed lekker groot en even lekker met mij dochter knuffelen. Boekje lezen, onder de deken kiekeboe en veel lachen. Zeker als ik haar die dag maar weinig heb gezien heeft ze hier echt behoefte aan. Naar een halfuurtje vind ze het prima om te slapen in haar eigen bed. En ik geniet ervan.

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips❤️Het is miss idd de tijd om gewoon nieuwe routine te vinden en loslaten hoe het was🤷‍♀️ Ik merk wel dat het op de manier zoals het nu is ook voor haar niet fijn is. Doordat ze later slaapt dan dat ze zelf gewend is, is ze enorm overprikkeld waardoor ze helemaal overstuur raakt en letterlijk vecht tegen haar slaap😔. hoop dat we snel samen een nieuwe routine en draai kunnen vinden 😃

4 maanden geleden

Reactie op Sssham

jaa idd zelfde hierr! weet het echt even niet meer en snap ook niet wat ik ...
Bij mij ging de opvang ook weer open haha en ze doet het daar ook maar wel minder dan thuis maarja papa en mama zijn voor je kleintje natuurlijk ook een veilige haven waar je meer kan uitvreten 😛