16 Reacties
één jaar geleden
Reactie op juudje6
En een zetpil ook al geprobeerd? Omdat je aangeeft dat ze onrustig is en do ...
Zetpillen indd al geprobeerd. Nachten met zetpil gaan hetzelfde als nachten zonder.
Hoe kan ik ook oorontsteking herkennen? Overdag gaan de dutjes redelijk. Soms huilt ze dan ook met wakker worden maar meestal niet.
één jaar geleden
Dit hebben we met onze dochter momenteel ook en zij blijkt nu oorontsteking te hebben.
Drinkt en eet je dochter verder goed of is dit minder? Ook koorts en aan de oortjes trekken kan op oorontsteking wijzen. Onze meid at en dronk ineens een heel stuk minder, de dutjes gingen goed (wel huilend wakker) en de nachten werd ze vaak ineens krijsend wakker. Zetpil had ook bij haar geen effect.
Je kan altijd even langsgaan bij de huisarts voor de zekerheid als je het niet vertrouwt. Hier gooide ze het in eerste instantie op doorkomende tandjes maar op aandringen van ons verder onderzocht en ja hoor: oorontsteking aan beide oortjes. Vertrouw op je gevoel!
één jaar geleden
Is het niet de progressie van 1 jaar? Hier is het nu in de nacht je hand vast willen houden. Anders wordt ze wakker.
één jaar geleden
Reactie op Rikey
Dit hebben we met onze dochter momenteel ook en zij blijkt nu oorontsteking ...
Wat doet de huisarts in dit geval? Wij hebben momenteel precies hetzelfde.. nog nooit melk/eten geweigerd, nu al dagen bijna niks.. slapen gaat ook heel moeilijk met ‘s nachts veel wakker en krijsen. Ik hoor telkens dat huisartsen niks doen en dat het na een paar dagen over moet zijn
één jaar geleden
Reactie op Rikey
Dit hebben we met onze dochter momenteel ook en zij blijkt nu oorontsteking ...
Ze eet en drinkt goed. Is erg actief en vrolijk overdag. Heeft af en toe dr jammer momenten.
Ze trekt ook niet echt aan dr oortjes moet ik zeggen en dat is wel een symptoom toch?
één jaar geleden
Reactie op Lisette3103
Is het niet de progressie van 1 jaar? Hier is het nu in de nacht je hand va ...
Zou ook kunnen... gewoon in meegaan en hopen dat het beter wordt?
Ben alleen bang dat onze dochter hier aan gaat wennen en we komen van ver met haar en het slapen en daar wil ik niet terug naar toe. Vind het gewoon moeilijk omdat ik niet goed weet wat ik kan doen.
één jaar geleden
Reactie op MomOfEmma
Zou ook kunnen... gewoon in meegaan en hopen dat het beter wordt?
Ben alle ...
Ja hier zijn het echt periodes. En dan wordt het één weer beter en het ander weer wat minder haha. Het is nooit helemaal perfect in balans 😂
één jaar geleden
Als ze niet meer ziek is, misschien verlatingsangst? Omdat ze pas rustig wordt bij jou en niet meer alleen wil liggen. Misschien doordat je wat coulant ben geweest toen ze ziek was. Ze snapt wel dat als ze haar speen gooit en huilt dat je haar pakt, lijkt dat ze dat expres deed in jouw verhaal. Dan is het toch zaak, als je wilt dat ze in haar eigen bed slaapt, om haar niet te pakken, maar bij haar bedje te blijven zitten. Anders blijft ze dit doen ben ik bang. En dan elke dag steeds een beetje verder weg.
één jaar geleden
Reactie op LD86
Als ze niet meer ziek is, misschien verlatingsangst? Omdat ze pas rustig wo ...
Nou vannacht was ze weer bezig. En ze test me inderdaad uit merk ik. Ik heb haar met veel pijn in mijn hart laten huilen. Ik begon met 2 minuten en toen weer naar haar, haar in bed gekalmeerd. Toen opgebouwd tot uiteindelijk 7 minuten en langer laten huilen trok ik niet. Dat waren de langste minuten van mijn leven. Na 1,5u lag ze lekker rustig in haar bedje en viel ze in slaap en sliep ze verder tot 7u in de ochtend.
Ik ga dit een paar nachten proberen hoe moeilijk ook. Bij haar bedje blijven zitten ga ik niet doen. Dan reageer ik te snel naar haar.