8 Reacties

2 maanden geleden

Ik doe een kado voor de griep en niet voor de kinderen. Of misschien iets kleins voor bij het fruit. Knijpfruitje oid

2 maanden geleden

Ik koop voor de leidsters een reep chocolade/doosje merci/celebrations ofzo

2 maanden geleden

Ik doe vaak een koekje of iets.

2 maanden geleden

Ik doe ook iets lekkers voor de leidsters: een doosje bonbons ofzoiets Vorig jaar had ik een rupsje nooit genoeg traktatie (allemaal voedsel met een gat erin gemaakt) en voor de volwasseen een doosje kersenbonbons.

2 maanden geleden

Voor de kinderen een zakje met een kleurboekje,stift en stempel en nog koekjes en voor de juffen denk een lekker speculaas taartje

2 maanden geleden

Ik doe voor de leidsters vaak gebak. En voor de kinderen heb k nu leuke doosjes gehaald op temu en doe k dan een speeltje van de action in, een doosje rozijnen en knijpfruit

één maand geleden

Bij ons moet het voor de kinderen een gezonde traktatie zijn uit de schijf van 5 en cadeautjes mogen niet meer. Hier hebben alle ouders speciaal bericht over gekregen dat dit het beleid is. Voor de juffen had ik wel chocola

één maand geleden

Ik doe wat lekkers en klein speeltje van de Action voor de kindjes als traktatie. Voor de leidsters heb ik wel een klein cadeautje maar vooral omdat ze me zoon 1 jaar en 6 maanden op de groep hebben gehad. En hij is echt gek op ze en ze hebben ons ook veel geholpen. Zelf werk ik ook op een kdv en ze zijn vaak al blij met het idee dat je aan ze denk