15 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind Isa altijd leuk maar in NL helaas ook een meisjesnaam. Dat is dan wel weer jammer. Izzet hoor je hier idd weinig. Leuke naam! Cesur vind ik ook mooi. Zoon van een vriendin heet zo. Verder ook nog nooit gehoord.

4 jaar geleden

Ilias? (Wel 3 lettergrepen)

4 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Ik vind Isa altijd leuk maar in NL helaas ook een meisjesnaam. Dat is dan w ...
Oja isa is heel leuk! Alleen denk niet dat mijn Nederlandse man zijn zoon zo wil noemen hahaha

4 jaar geleden

Reactie op EVos

Ilias? (Wel 3 lettergrepen)
Vind ik ook heel leuk! Als je het uitspreek als il-yas is het 2 😁. Thanks!

4 jaar geleden

Reactie op babygul

Oja isa is heel leuk! Alleen denk niet dat mijn Nederlandse man zijn zoon z ...
Jaa snap ik.. er zijn wel websites met allerlei namen. Mijn man in Egyptisch en het was nog best een zoektocht om iets te vinden wat voor beide families goed uit te spreken is. Cem vind ik trouwens ook een leuke naam! Izar, Kaya

4 jaar geleden

Altay?

4 jaar geleden

Ik vind Sercan een mooie naam. Het is Turks, maar de Nederlanders spreker dit echt super Nederlands uit als je begrijpt wat ik bedoel

4 jaar geleden

Oh handig ik volg ook even! Ik ben zelf half moluks/Nederlandse en mijn vriend is turks. Zelf hebben wij momenteel op ons lijstje Isa, Ilias en Ismael.. Ayaz heeft ook op het lijstje gestaan maar dat word m niet meer.

4 jaar geleden

Ilay vind ik een mooie jongensnaam. Mijn schoonfamilie is ook Nederlands en Ilay is makkelijk uit te spreken.

4 jaar geleden

Wij gaan onze zoon Isa noemen🥰

4 jaar geleden

Emre

4 jaar geleden

Ayaz Eymen Semih Ik heb nog een paar op m’n lijstje maar die bewaar ik voor mezelf hahaha sorry.

4 jaar geleden

Ilkay Milas Yasin

4 jaar geleden

Güney Sercan Nazir Umut Emin Çağdaş Fenni Eymen Selçuk Can Ihsan 😊

4 jaar geleden

Fatih Fazli Idris Ayaz Samed Yusuf