19 Reacties

2 jaar geleden
Ja, onze dochter was twee weken oud toen ze mee ging naar het restaurant. Wij hebben haar ook van tevoren voeding gegeven en ze heeft heel de tijd geslapen. Zou het gewoon proberen!

2 jaar geleden
Inderdaad grwoon doen! Wij waren uit eten dat hij 3 weken was, sliep alleen maar in de wagen. Daarvoor inderdaad ook eten geven. Dat we thuis kwamen werd hij pas wakker 🥰

2 jaar geleden
Reactie op Duc_je
Overigens houd er wel rekening mee dat de krampjes periode ook aanbreekt en ...
Ja dit is de reden dat wij regelmatig uit lunchen van ipv dineren. Nu al paar keer gedaan, en dat ging super. Onze baby is 5 weken. Overdag is het ook wat rustiger in restaurants meestal, dus dat vind ik zelf ook wel prettiger.

2 jaar geleden
Hier ook bij 3 weken gedaan! Was heel spontaan en thuis nog de fles. We zijn er toen heen gelopen (is hier om de hoek) en is in de wagen in slaap gevallen. Hij heeft de hele avond geslapen, net voor de koffie begon die een beetje te huilen en hij is toen bij mn vriend in z’n armen weer weg gedommeld! Die van ons had toen nog geen krampjes s’avonds. Overigens ook bijna geen krampjes gehad. Ligt er ook aan hoe je er zelf in staat. Vond het wel spannend toen die een beetje begon te huilen want wilde andere niet tot last zijn. Maar het was een druk restaurant met veel geruis en je hoorde het amper hahah.. wij zijn ook dichtbij huis wezen eten, mocht het niet gaan dan zou een van ons naar huis gaan. We waren met vrienden dus dan kon de ander gewoon blijven

2 jaar geleden
Wij zijn dinsdag wezen uiteten. Ze begon. Alleen te clusteren maar ik heb van te voren flink gekolfd zodat ik niet de borst hoefde te geven en ook andere mensen de fles konden geven en ik dus rustig kon eten. We gingen naar een wok en wou dus niet zolang hoeven te voeden. Verder ging het echt prima en sliep ze tussendoor heerlijk in de wieg. Gewoon doen dus

2 jaar geleden
Wij zijn al 3 x wezen uiteten en 3x wezen lunchen met de kleine (hij is vandaag 7 weken). Denk maar zo, gewoon proberen.. gaat het niet, kan je altijd het eten weer meenemen. Wij voeden de kleine (fles) gewoon in het restaurant en verder in de wandelwagen. Gaat het niet dan kan je nogmaals ook gewoon weer gaan. Lekker uitproberen.

2 jaar geleden
Gewoon doen! En ookal gaat t niet zoals je graag zou hebben. Blijven doen. Bij onze eerste was t best een uitdaging en huilde ze vaak, we zijn. Blijven gaat hoe lastig ook en nu kan ze overal mee naartoe, slaapt overal en is super gezellig aan tafel! Nu is t miss lastig maar dadelijk heb je er zoveel voordelen aan. Ze is ook zoo sociaal!