7 Reacties

één jaar geleden

ik zou niet gaan. zeker aangezien hij nu al antibiotica moet innemen.

één jaar geleden

ik zou hem eerlijk gezegd persoonlijk uitstellen. ik snap dat het mag en kan maar ik zou mn dochtertje eerst een beetje willen laten opknappen voor ik haar der prikjes zou geven (mn dochtertje reageert er altijd heftig op vandaar). we hebben zelf wel is een vaccinatie vanwege omstandigheden 2x uitgesteld. dit was geen probleem en ze heeft em alsnog gekregen toen ze zich wel goed voelde. beterschap!

één jaar geleden

ik vind het advies van cb belachelijk. ik zou nooit vaccineren bij ziek zijn, zeker niet tijdens ab kuur.

één jaar geleden

Ik heb de vaccinaties wel vaker uitgesteld als ze niet helemaal fit was of net ziek was geweest. Hebben ze nooit moeilijk over gedaan. Gewoon je eigen gevoel volgen en zeker niet akkoord gaan als je er niet achter staat.

één jaar geleden

bedankt voor jullie snelle reacties! Ik heb de vaccinaties uitgesteld! eigenlijk wist ik wel dat ik dat wilde maar had even bevestiging nodig dat het de goede keus was denk ik.

één jaar geleden

altijd eigen gevoel volgen uitstellen heb ik overigens ook al zo vaak moeten doen. ik wil de tweeling steeds tegelijk laten gaan (ivm evt reactie en ook nog een baan hebben en niet om de haverklap vrij kunnen nemen). regelmatig kan juist één van de twee niet door omstandigheden. de 14mnd vaccinatie krijgen ze daardoor pas met 16 mnd. is echt geen probleem ;)

één jaar geleden

Bij mij zeiden ze juist dat ik de vaccinatie moest uitstellen, bij precies dezelfde klachten en zeker ivm de antibiotica. Dus gek advies.