20 Reacties
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/babyzen-yoyo-buggy-6-zwart-frame-zwart/9300000000646375/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672974-9300000000646375&gclid=Cj0KCQjwgLOiBhC7ARIsAIeetVD-gwscKLA35c5e8ScnZ9J-poM3B--Kd9YKmiWztJhEEzbjQ-hz1uwaAgAdEALw_wcB
Zou zoiets doen, dit mag ook als handbagage namelijk in het vliegtuig.
En ze mogen echt al wel beetje zitten hoor om te kijken. En een buggy kan ook evt helemaal plat
3 jaar geleden
Je kan ook een prampack kopen of huren dan kan je veilig je eigen kinderwagen meenemen in het vliegtuig, heb dat vorige week gedaan ging prima. Verder nog een goed idee om een draagzak mee te nemen, op niet alle vliegvelden mag de kinderwagen mee tot de gate en/of krijg je de kinderwagen pas terug bij de bagageband.
3 jaar geleden
Hier de Easywalker jackey xl gekocht😃 heel compact en kan als handbagage mee in het vliegtuig
3 jaar geleden
Hoi hoi! Wij zijn net terug van een vliegvakantie naar Mallorca, ontzettend fijn gehad. En we waren heel blij met onze buggy én het autostoeltje. We hadden de Cybex Topaz buggy via marktplaats met adapters om de autostoel erop te zetten. En dat was ideaal, helemaal omdat zoontje van bijna twee er ook in kon zitten, dan had ik de baby in de draagzak. Deze buggy kon niet zo klein dat je m als handbagage mee het vliegtuig in mocht nemen, maar dat was geen probleem. Heel handig om m ook als ‘kinderstoel’ te kunnen gebruiken als wij aan het eten waren. En door de autostoel mee te nemen bespaarden we 90 (!!) euro, omdat je dat bizarre bedrag kwijt was als je een autostoeltje wilde bij de huurauto. En als je geluk hebt en het vliegtuig niet helemaal vol zit, kun je de autostoel meenemen het vliegtuig in en hoeft er dus niet continue iemand de baby vast te houden.
Water ej een thermosfles meenemen was bij ons geen probleem. De stewardess zei nog bij t inchecken; ja, als je zegt dat t voor de baby is mag t allemaal mee.
Geniet van jullie vakantie!!
3 jaar geleden
Kijk eens naar de titaniumbaby beeyu buggy. Deze hebben wij en is te gebruiken vanaf 0 maanden, extra grote zonnekap. En mag mee als handbagage in het vliegtuig!
2 jaar geleden
Reactie op Prax
Welke maatschappij was dat? Ik ga met transavia vliegen en heb ook de xl
Wij vlogen vorige week met Transavia en er mocht geen een buggy mee als handbagage. Wij hebben zelf de Maxi Cosi Lara2 maar de medewerker keek er niet eens naar en zei alleen alle buggies moeten in het ruim bij de gate.
2 jaar geleden
Reactie op happyhappyjoyjoy
Wij vlogen vorige week met Transavia en er mocht geen een buggy mee als han ...
Ik werk zelf op de luchthaven. En de regel is max 70 handbagage koffers aan boord. Dit is incl alle buggys, je bent dus waarschijnlijk net te laat geweest.
Maar kan ook de keus zijn geweest om je buggy in te nemen zodat er meer handbagage aan boord kan.
2 jaar geleden
Reactie op Cels
Ik werk zelf op de luchthaven. En de regel is max 70 handbagage koffers aan ...
We zullen pech gehad hebben 🤷🏽♀️. Ik ken de regel met max 70 dus had expres extra betaald voor de ‘garantie’ dat de handbagage/buggy mee mocht in de cabine maar toen we dat zeiden tegen de medewerker kregen we dus als antwoord dat dat niet gold voor buggies en alle buggies in het ruim moesten. Dit terwijl we best vooraan de rij stonden dus er waren zeker nog geen 70 koffertjes in de cabine.
Ach ja, gelukkig is de buggy heel aangekomen maar als ik het had geweten van tevoren had ik niet extra betaald voor een compacte buggy.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij vlogen vorige week met Transavia en er mocht geen een buggy mee als han ...
Hoogstwaarschijnlijk heeft Transavia als regel dat alle buggy’s in het ruim moeten. TUI heeft dat ook, ondanks dat je een goedgekeurde handbagage buggy hebt. Super irritant, want als je dan terugkomt op Schiphol moet je een takke eind lopen voor je je buggy weer terug hebt.
Dan heeft het niks met de max 70 handbagage items te maken.
2 jaar geleden
Reactie op Mandarijn2020
Hoogstwaarschijnlijk heeft Transavia als regel dat alle buggy’s in het ruim ...
Dat idee had ik ook. Inderdaad super irritant.
‘Gelukkig’ ga ik niet vaak op vakantie en heb ik altijd een draagzak mee voor het geval dat.
VRIEND
2 jaar geleden
Dat idee had ik ook. Inderdaad super irritant.
‘Gelukkig’ ga ik niet vaak ...
Ja, heel slim om een draagzak mee te nemen!