4 Reacties

10 maanden geleden

Wij zijn in november 13 dagen naar Lanzarote geweest met ons zoontje van toen 11 maanden. Ik had ingepakt: - luiers voldoende voor de reis + wat extra. Daarna luiers daar gekocht - billendoekjes had ik 3 pakjes mee, omdat we Waterwipes gebruiken en ik niet wist of je die daar ook kon vinden. Uiteindelijk 1 pak doekjes gehaald daar, omdat ze harder gingen dan thuis ivm toet schoonmaken enzo - aantal setjes kleding (romper, broekje, shirt) en zwembroek/uv pakje - 2 pyjama鈥檚 - slaapzakje - toiletspulletjes: huidolie, zonnebrand, douchegel, doosje zetpillen, thermometer, luuf - pak zwemluiers, badcape, 2 grote hydrofielen en een stapeltje kleintjes - schortje voor met het eten (eentje die je makkelijk kan uitwassen en snel droogt, bijv. een verf schortje) - wat klein speelgoed, boekje en zwemband - snacks voor onderweg (maischips, knijpfruitje) - een tube vloeibaar wasmiddel, zodat je kleertjes kan uitwassen en vlekken ook direct kan insmeren. Hierdoor hoef je ook niet voor elke dag een setje kleding + reserve in te pakken, want even wassen en de volgende dag is het weer droog

10 maanden geleden

Hoop dat je er wat aan hebt 馃き alvast een hele fijne vakantie! Lekker genieten ervan 馃グ

10 maanden geleden

Zetpillen niet vergeten, ik ben geen fan van zetpillen maar fijn om bij je te hebben. Filmpjes van te voren downloaden, dan heb je altijd iets achter de hand mocht het echt niet gaan en downloaden kan niet in het vliegtuig of soms onderweg. Ik neem vaak haar eigen beddengoed (hoeslaken en deken) mee waar ze die nacht eerder ook onder heeft geslapen. Dan voelt het eigen. En natuurlijk speelgoed en knuffel. 2 trappelzakken. Mocht 1 vies zijn in de nacht heb je er nog 1 馃

10 maanden geleden

Veel plezier! In aanvulling voeg ik nog graag toe: - Tape of stopcontactbeveiligers! - Een matrasbeschermer/matje zodat je op bed of bank kunt verschonen - Wij hadden geen bad bij onze vakantie in Griekenland, dus hebben hem toen in een opblaasbaar badje in de douchebak gezet