5 Reacties
8 maanden geleden
Wij zijn geweest toen ons zoontje 6 maanden was, fantastische vakantie! Veel gezwommen uiteraard, bij Jan Thiel was fijn want dat loopt heel langzaam af. Infinity pool bij Papagayo is ook leuk met kindjes. We zijn ook naar het Sea Aquarium geweest, was erg leuk. De kleurtjes van de vissen en de dolfijnen show vond hij toen al erg leuk en ik denk op deze leeftijd nog leuker. Wij vinden zelf het eten bij Karakter echt fantastisch, met ons zoontje hebben we vorig jaar voor lunch gekozen ipv diner, ook heerlijk.
8 maanden geleden
Reactie op mrivdp
Heerlijk om te horen! Wij zitten zelf met ons verblijf bij Karakter 馃
Aaaah gaaf! Dat is veel mooier strand dan bij Jan Thiel alleen iets moeilijker de zee in gaan omdat het was rotsachtiger is. Dan zou ik voor het hele gezin wel waterschoentjes meenemen
8 maanden geleden
Wij zijn net 2 weken thuis van onze vakantie naar cura莽ao.
Qua tips voor de vliegreis heb ik in een ander topic al het een en ander gezet. Stel je vooral in op een hele vlucht vermaak dan kan het altijd meevallen. Ons zoontje heeft op de heenvlucht niet geslapen en op de terugvlucht de helft vd tijd. Hij was heel lief, maar wilde vooral alles zien en rondlopen 馃槄
Op cura莽ao zijn we vaak in de ochtend naar een strandje gereden, zodat ons zoontje daarna z'n dutje kon doen bij het huisje. Dit lukte de ene keer beter dan de andere keer.
In de avond bekeken we per dag of hij het aankon om mee uiteten te gaan, want we wilden grote vermoeidheid in een restaurant voorkomen.
Probeer het per dag te bekijken en een beetje go with te flow dan is het het meest relaxt (vonden wij)