7 Reacties

7 maanden geleden

Wij maken allebei elke maand 50 euro over naar haar spaarrekening. En van het vakantie geld heb ik een leuk smoby fietsje gekocht. Voor mijn dochter

7 maanden geleden

Ik zie het probleem niet zo! Ik weet niet wat jullie doel is voor het sparen van de kleine, maar wij willen graag een zo goed mogelijk leven plus een zo goed als mogelijke spaarrekening, waar ze (zit op 22 weken zwangerschap van nummer 2) ook echt iets aan hebben. Dus ja zeker als wij extra kunnen missen doen we dit!

7 maanden geleden

Wij doen altijd elke maand 20 euro per kind. En verder zijn ze stokverwend 😅 krijgen alles wat ze maar willen.. Altijd maar cadautjes en leuke uitjes/ vakantie. Ect. Als jij je kind dat wil geven en je kunt het missen, prima toch. Niks mis mee 😊

7 maanden geleden

Wij maken ook elke maand wat over naar de spaarrekening van ons zoontje (bijna 19 maanden). En deze maand wat meer, dankzij het vakantie geld idd :) leuk als dat zo kan denk ik!

7 maanden geleden

Wij maken voor alle drie de kids (2 stiefjes en eigen van 1.5 jaar) 25 euro over per maand. Verder komt hun niks te kort. Maar als we een meevaller hebben dan zou ik gerust een extra bedrag overmaken. Wil juist dat ze er later wat moois mee kunnen doen. Rijbewijs halen, auto kopen, huis kopen, enz.

7 maanden geleden

Misschien moest je man schrikken omdat hij denkt dat hij nu ook 100 euro moet overmaken naar je zoontje z'n rekening

7 maanden geleden

Wij maken maandelijks €50 over en elk kwartaal de kinderbijslag. Verder komt ze totaal niks te kort en is ze eerder verwend🙈 ik vind het alleen maar fijn om een goede buffer te hebben voor haar voor bijv rijbewijs en studie.