15 Reacties

4 dagen geleden

Vorige week aangeschaft hij is bijna 2 in november. Het ging vrij soepel hij heeft niet gehuild. De reden was omdat hij uit zijn ledikant klom en we bijna een 2e kindje hebben. Eigenlijk vond die het best leuk!

4 dagen geleden

Hi, ik heb laatst het bed gekocht, maar weet nog niet wanneer we over gaan. Na de vakantie duurt het opeens een stuk langer voordat hij slaapt en met af en toe wat gehuil. We dachten eerst dat dit zou gaan helpen maar twijfelen nu toch.

3 dagen geleden

Wij hebben nu 2 bedden even in ze kamer ze oude bed en nieuwe bed overdags doen we hem in ze nieuwe bed en in de avond nog ze ouden bed tot dat geweent is

3 dagen geleden

We hebben vorige week een meegroeibed voor haar gekocht maar staat nu nog mooi te wezen in de doos. Ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer in haar ledikant, daar slaapt ze lekker in. Heel lang getwijfeld voor een groot vloerbed, maar uiteindelijk toch voor een kleiner bedje dat kan meegroeien. Ze slaapt al paar weken met kussen en dekbedje, gaat redelijk prima.

茅茅n dag geleden

Wij hebben sinds 1,5 maand een 1 persoonsbed omdat hij al 3 maanden snachts elke nacht wakker werd. Sinds 1 persoonsbed slaapt hij door! Enige nadeel; bij het naar bed brengen klimt hij er eerst 100x uit en zijn we soms een uur bezig. Maar als hij eenmaal slaapt slaapt hij door

5 uur geleden

Ik ben vooral benieuwd waarom mensen zijn overgestapt? Als ie eruit klimt snap ik hem. Hier wel echt een klimaap overdag maar op een of andere manier heeft ie nog niet bedacht om uit bed uit te proberen dus dan laat ik hem toch gewoon het liefst zolang daarin? Zolang hij dat lekker vindt?

4 uur geleden

Hier komt er een tweede en wil graag dat ze voor de geboorte over gaat naar een een persoons bed zodat ik niet 2 ledikanten in huis hoef te hebben. 馃き Weet nog niet wanneer ik over ga. Ben gelukkig pas in April uitgeteld maar ben wel erg nieuwsgierig naar tips van anderen. :)

4 uur geleden

Reactie op melxsss

Vorige week aangeschaft hij is bijna 2 in november. Het ging vrij soepel hi ...
Zo dat ging vlot. Eruit klimmen zelfs, ja dan kan ik me voorstellen dat je een ander bed kiest. En watvoor bed zijn jullie voor gegaan?

4 uur geleden

Reactie op Ananassap

Hi, ik heb laatst het bed gekocht, maar weet nog niet wanneer we over gaan. ...
Hi, en watvoor bed hebben jullie gekozen? Lastig is dat h猫 dan heb je het zo mooi bedacht en dan weet je toch niet of je er goed aan doet. Heel herkenbaar.

4 uur geleden

Reactie op liefstemama123

Wij hebben nu 2 bedden even in ze kamer ze oude bed en nieuwe bed overdags ...
Goed idee om op die manier te wennen en hoe gaat dat? Heb je dan gelijk een eenpersoonsbed of een tussenmaat?

4 uur geleden

Reactie op Chantalld

Hier komt er een tweede en wil graag dat ze voor de geboorte over gaat naar ...
Dat gaan wij idd ook niet doen (2 kopen) ( ik ben begin maart uitgerekend), maar de baby gaat eerst nog even in de cosleeper denk ik (zo heb ik het bij de eerste iig gedaan en vond dat wel fijn)

4 uur geleden

Reactie op Hi5

We hebben vorige week een meegroeibed voor haar gekocht maar staat nu nog m ...
Heerlijk nog op de kamer馃檪en ja als ze nog goed slaapt in haar ledikant prima toch. Hier gaat dat op zich ook prima alleen veel gedraai en op t grote bed neemt ie zo het hele bed in beslag (mag graag wijduit liggen). Zodat de overgang minder groot is? Wel handig eigenlijk zo meegroeibed, die komt tot eenpersoonsbed? Zo鈥檔 vloerbed leek me ook wel wat, zodat hij er goed uit kan maar aan de andere kant voor ons zo laag.

4 uur geleden

Reactie op Kleintjevd

Wij hebben sinds 1,5 maand een 1 persoonsbed omdat hij al 3 maanden snachts ...
Wauw wat goed! Zo komt het eigenlijk vanzelf het moment dat ze eraan toe zijn wel. En een eenpersoonsbed is niet al te groot?

4 uur geleden

Reactie op CHMB

Ik ben vooral benieuwd waarom mensen zijn overgestapt? Als ie eruit klimt s ...
Ja dat is zo, waarom iets wat goed gaat veranderen hoorde ik een vriendin zeggen.

3 uur geleden

Reactie op Clover2022

Hi, en watvoor bed hebben jullie gekozen? Lastig is dat h猫 dan heb je het z ...
Ik zag toevallig op facebook een laag bed voor 25 euro dus heb die gekocht. Weet niet of het officieel een vloerbed is, maar weinig poot in ieder geval. Helaas geen plek voor 2 bedden op de kamer. We kijken het nog even aan, maar wie weet als hij nog langer zo slecht slaapt