7 Reacties

10 maanden geleden

Hoi, Ik heb precies hetzelfde. Onze oudste gaat ook naar school. Op woensdag moet hij tot half 3. Ik leg ons dochtertje om kwart voor 12 op bed en haal haar om kwart over 2 eruit. Op vrijdag is er school tot kwart over 12. Dan gaat ze na die tijd naar bed.

10 maanden geleden

Reactie op Marleen1987

Hoi, Ik heb precies hetzelfde. Onze oudste gaat ook naar school. Op woensd ...
Bedankt! Kwart over 12 is dan wel fijn! Na 13 uur lijkt me dan weer zo laat...

10 maanden geleden

Hier zo rond 11 of 12 uur naar bed. Afhankelijk van ons programma ook

10 maanden geleden

Ik heb ook op woensdag en vrijdag dat ik de oudste op moet halen en de jongste naar bed moet. Omdat ik het belangrijk vind dat de jongste ook zijn eigen schema kan volgen slaapt hij eigenlijk altijd als ik de oudste ga halen. Om 14.15 uur heeft de oudste de school uit en de jongste gaat meestal tussen 12.45 en 13.30 uur naar bed en slaapt dan dus als ik weg ben. Eerder naar bed brengen heeft bij hem geen zin, dan gaat hij niet slapen. Ik vind het niet prettig om hem alleen te laten maar ga hem ook niet na 'n half uurtje slapen weer uit bed halen. En rekken geeft alleen maar drama helaas

10 maanden geleden

Reactie op LD86

Bedankt! Kwart over 12 is dan wel fijn! Na 13 uur lijkt me dan weer zo laat ...
Nou indd dat is ook zo. Deze tijden zijn wel wat fijner.

10 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Ik heb ook op woensdag en vrijdag dat ik de oudste op moet halen en de jong ...
Als dat zo goed gaat gewoon doen idd! Ik laat mijn dochter liever niet alleen. Maar half 2 kan dus wel als middagslaap tijd. Dat is op woensdag wellicht een optie. Vandaag deed ze weer gewoon twee slaapjes dus wellicht duurt het toch nog even haha! Toevallig mijn oudste heet Roan 😁

10 maanden geleden

Reactie op LD86

Als dat zo goed gaat gewoon doen idd! Ik laat mijn dochter liever niet alle ...
Dat snap ik inderdaad, ik laat hem ook liever niet alleen. Onze zoon redt het wel tot half 2 maar dat is ieder kind natuurlijk voor zich. Hopelijk lukt het bij jullie ook, dat maakt het wel makkelijker. Hahaha, dat is inderdaad toevallig. Mooi!