5 Reacties

7 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ze heeft zich heel erg aan één leidster gehecht, waardoor ze nu niks meer moet hebben van de andere meiden daar.... zodra haar vaste leidster uit haar zicht is is het helemaal mis. Ik heb ook geen idee wat we daar mee moeten doen, je zit inderdaad niet lekker op je werk :( dus niet echt tips, wel herkenning!

7 maanden geleden

Reactie op LV87

Hier precies hetzelfde! Ze heeft zich heel erg aan één leidster gehecht, w ...
Aah dat lijkt me dan ook lastig voor haar! Hier had ik zelf dat idee ook, maar volgens de leidsters zien ze dat niet echt terug. Hoop echt dat het snel weer over gaat, vindt het zo sneu voor haar 😓

7 maanden geleden

Reactie op CWTH

Aah dat lijkt me dan ook lastig voor haar! Hier had ik zelf dat idee ook, ...
Ja het is echt heel sneu , je gunt haar ook gewoon dat ze daar lekker spelen met andere kindjes en vrolijk kunnen zijn, ook voor jouw dochter! Wij hebben ook over een week een gesprek staan, ben heel benieuwd!

6 maanden geleden

Ze zitten nu ook in een eenkennige fase.. heel normaal, hopelijk is het snel weer over en kunnen ze het opvangen bij de opvang

6 maanden geleden

Ja het gaat nu ondertussen weer een stuk beter! Ze heeft het 4 weken echt moeilijk gehad en we waren echt aan het twijfelen of we wel door moesten gaan of een andere oplossing moesten gaan zoeken. Maar sinds de dag voor het gesprek leek het ineens beter te gaan weer. Het kdv had stukjes gefilmd (moet toestemming) en er zelf ook lering uit getrokken. Ze gaf wel degelijk signalen aan voordat ze ging huilen, maar die werden niet opgemerkt waardoor er niet adequaat gereageerd werd. Daar zijn ze zelf ook mee aan de slag gegaan, maar sindsdien gaat het ook echt veel beter. Van de week liep ze vrolijk naar binnen en keek niet om en wilde ‘s avonds niet mee naar huis 😁.