7 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee. Hier hetzelfde al enkele weken.

3 jaar geleden

Mijn zoontje maakt ook heel veel speeksel aan, verslikt zich ook regelmatig. Het schijnt echt normaal te zijn rond deze tijd, omdat alles gaat werken in dat mondje. Je kunt er vrij weinig aan doen helaas! Ze moeten echt wennen aan die speeksel aanmaak.. snap wel dat je er erg van schrikt! Ik denk niet dat het uitmaakt dat je dochtertje een speentje heeft, misschien kan ze het daardoor juist beter weg slikken uiteindelijk? M'n zoontje die duimt nu een soort van en is ook echt nat van het kwijl🙈

3 jaar geleden

Hier ook zo!

3 jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Mijn zoontje maakt ook heel veel speeksel aan, verslikt zich ook regelmatig ...
Ah thanks voor je reactie! Fijn te lezen dat het normaal is rond de drie maanden. Ben al een paar keer zo geschrokken omdat ze dan ook even geen lucht lijkt te krijgen, zo zielig om te zien. Hopelijk is deze fase snel voorbij!

3 jaar geleden

Reactie op LIZELO

Ah thanks voor je reactie! Fijn te lezen dat het normaal is rond de drie ma ...
Jaaa snap ik!! M'n zoontje heeft het al een paar keer gehad in z'n bedje, en dan zag ik 'm soort kokhalzen op de babyfoon! Schrok me kapot! Maar daarna sliep hij weer smakkend verder🤣🙈 Ik hoop inderdaad dat het snel voorbij is, als je zo schrikt als je je kindje zo ziet is echt niet fijn!

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Zoontje is nu 3m &2w . Hij verslikte zich vooral in zijn speeksel bij het slapen gaan. Dit heeft een dikke week geduurd. Het is me opgevallen dat het vandaag niet gebeurd is. Mijn tip: als je baby ligt, op zijn zij leggen en niet plat op de rug, en eventueel hoofdje hoger legger dmv een kussentje, en ik zorgde ervoor dat zijn gezichtje meer naar onder wijst waardoor het overtollig speeksel uit zijn mond loopt tijdens het slapen, zodat hij zich niet gaat verslikken en iedere keer er wakker van word..

3 jaar geleden

Reactie op D1997x

Hier precies hetzelfde. Zoontje is nu 3m &2w . Hij verslikte zich voora ...
“Met gezichtje naar onder wijst” bedoel ik dat als je baby op zijn zij ligt, het gezichtje meer tegen het kussentje aan waardoor het overtollig speeksel uit de mond kan lopen