Even benieuwd of meer mama’s dit ervaren, want ik maak me toch een beetje zorgen ineens😊 Ons zoontje is nu bijna 16 maanden (begin nov) en loopt sinds dat hij precies 1 jaar werd. Het ene moment rent hij bijna voor je uit, maar er zijn ook echt veel momenten (vooral binnen thuis) dat hij valt… Hij is de laatste tijd ook veel aan het dansen/expres aan het waggelen als een soort kippetje wat hij geleerd heeft, maar vaak gebeurd het ook als hij niet per se moe is en dan struikelt hij alsnog over z’n eigen beentjes😅 Zou het kunnen komen omdat hij niet oplet als hij hier binnen loopt of denken jullie toch even laten checken? Benieuwd of er meer mama’s zijn die dit herkennen rond deze leeftijd!
Same here .. ik denk weleens dat het komt omdat hij zijn looptechniek steeds aan t verbeteren is en dus iets oefent wat hij nog niet kan en dan weer vaker valt, bijv met rennen, op tenen lopen, snel draaien, en straks ook springen.
Ik volg mee. Ik maak mij soms ook zorgen want sochtends heeft ze soms dat ze heel wankel is en veel valt. Dacht aan evenwicht of ogen maar soms kan ze buiten gewoon snel lopen of zelfs een beetje rennen zonder te vallen.