9 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud is de kleine? Wij hebben de eerste 12 weken Bar-la-duc water gegeven en zijn toen 1 op de andere dag ineens mee gestopt. Nu gewoon kraanwater en dat gaat goed, maar de fase met buikkrampjes neemt meestal rond 3 maanden weer af bij baby’s.

2 jaar geleden

Thuis krijgt onze kleine gewoon kraanwater en bij mijn ouders flessen water van Lidl. Ik merk nooit verschil qua krampen.. Flessen water krijgt ze bij mn ouders omdat zij een waterontharder hebben en onze oudste reageerde daar wel heel erg op.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik denk niet dat dit veel uitmaakt. Heeft je kleintje überhaupt last van krampjes nog nu? Wij hebben toen we naar Italië gingen met onze oudste ipv water uit de kraan ook flessen gebruikt, er was geen verschil. Gewoon in één x overgaan.

2 jaar geleden

Eh zit daar uberhaupt verschil in dan? Onze kleine krijgt gewoon overal kraanwater 🤣

2 jaar geleden

Reactie op F&M

Eh zit daar uberhaupt verschil in dan? Onze kleine krijgt gewoon overal kra ...
Wij geven ook gewoon kraanwater. Water uit de kraan in nederland is prima te drinken ook voor baby's. Nog nooit gehoord trouwens dat je van water constipatie krijgt 🤔🤔 Eerste 2 weken wel afgekoeld kokend water gebruikt maar daarna gewoon koud water. Je moet alleen geen warm water uit de kraan gebruiken voor een fles volgensmij.

2 jaar geleden

Super heel erg bedankt iedereen voor jullie antwoorden. Ik ben vandaag gwn in 1x overgestapt naar aldi water, en tot nu toe gaat alles goed dus denk idd dat hij er niks van merkt gelukkig ❤️🙌🏼 baby is precies 4 maand en ik wist wel dat niet elk water geschikt is voor elke baby aangezien ieder kind anders is, maar dat van aldi water zeiden nu al een 2-3 tal mama’s, dus ik dacht; het is het proberen waard he ❤️

2 jaar geleden

Reactie op XxAlysxx

Wij geven ook gewoon kraanwater. Water uit de kraan in nederland is prima t ...
Eerder was dat inderdaad dat je geen warm water uit de kraan mocht gebruiken, tegenwoordig mag dat wel gewoon

2 jaar geleden

Reactie op Hetiswathetis

Eerder was dat inderdaad dat je geen warm water uit de kraan mocht gebruike ...
Zolang het geen loden leidingen zijn ofzo geloof ik. Wij mochten ook van de kraamhulp heet water uit de kraan gebruiken. Wij hebben een boiler.. Zelf gebruik ik de flessenwarmer met koud water uit de kraan of ik meng gekookt water uit de waterkoker met koud water...

2 jaar geleden

En nog een tip tegen constipatie; mijn huisarts raadde water met magnesium aan om de constipatie op te heven.