6 Reacties

3 jaar geleden

Waarom wordt je niet geholpen en welke zetpillen gebruik je?

3 jaar geleden

Heeft hij geen corona?

3 jaar geleden

Blijven bellen of gewoon langsgaan! 3 dagen hoge koorts is altijd max zeggen ze hier.. Beterschap 🍀

3 jaar geleden

Wat rot dat je radeloos bent, het is vreselijk om je kindje zo ziek te zien. Wij hadden vorige week dezelfde situatie met verkoudheid, koorts en diarree. Misschien kan mijn verhaal je helpen wat te relativeren. De huisarts heeft ons toen het volgende verteld: koorts is op zich niet alarmerend, het is een normale lichamelijke reactie op een infectie. Artsen zijn vooral waakzaam op dehydratatie. Zolang je baby goed en liefst wat extra drinkt en geen diarree heeft, is het een kwestie van goed in de gaten houden en uitzitten. Op Thuisarts staan symptomen waarbij je wél meteen moet bellen. Ook als je kindje zich ineens heel anders gedraagt: https://www.thuisarts.nl/koorts-bij-kinderen/mijn-kind-heeft-koorts. Veel beterschap voor je kleine!

3 jaar geleden

Bij ons net zo helaas, we zitten nu op dag 6. Vreselijk om je kleintje zo te zien.. voor het eerst vanavond onder de 38, net 37.9, sjezus wat kan een mens daar blij van worden. Ook bij huisarts geweest donderdagmiddag, zolang hij blijft plassen, ten minste de helft van normaal drinkt, op zijn ademhaling blijven letten enz enz, kun je helaas niks doen. Vrijdagochtend kinderarts afspraak ivm kma, zij schreef neusspray voor (die je max 7 dagen mag gebruiken), heb je blijkbaar ook in baby variant, dat geeft verlichting hier. Eindelijk kan hij even rustig drinken en door zijn neus ademen. Het is wel een enorm zware week geweest zo.. werken, kleintje ziek, wij verkouden geworden. Fijn zo, de kinderopvang, haha. Ik snap je helemaal!

3 jaar geleden

Reactie op Sannenl

Waarom wordt je niet geholpen en welke zetpillen gebruik je?
Ze zeggen dat ze allarmerende symptomen horen. En gebruik zetpil van de kruidvat 120 gr