7 Reacties
één jaar geleden
Bij ons helpt het echt als ze overdag veel en voldoende slaapt, dan slaapt ze snachts ook goed. Lukt het slapen overdag beter ? Mijn dochter krijgt nu ook beetje verlatingsangst en wilt het liefste heel de dag knuffelen, soms laat ik haar wel eventjes huilen in bed en als ze dan niet in slaap valt. Ga ik naar haar toe en ga ik in haar kamer opruimen, commode laatje netjes maken. Kleertjes vouwen. In het donker. Maar ik kijk haar niet aan maar wordt ze wel rustig want ze ziet mij en dan valt ze wel inslaap.
één jaar geleden
Bedankt voor de reacties! Helaas slaapt hij nu overdag ook niet goed. Hij slaapt overal, behalve in zijn eigen bed. Dat rommelen in de kamer is wel een goed idee. Hij gaat alleen echt in de overdrive als hij in zijn bed is.
één jaar geleden
Reactie op BdeG
Probeer dit eens was voor ons echt een mega succes
tot hoelang heb je de eerste avond door moeten gaan?
Hier een voorbeeldige slaper overdag en slaapt snachts in de basis ook goed door; kan zelf in slaap vallen als hij wakker is snachts. Alleen t savonds naar bed gaan is een krijsfestijn en eindigt met 10 min krijsen (dan geven we het op, want hij verslikt zich gewoon zo hard gaat het en hoe langer het duurt hem daarna weer rustig te krijgen) en dan 10 min even knuffelen/wiegen tot hij rustig/bijna in slaap is en dan wegleggen.
Wel eens geprobeerd om uit te stellen, en steeds terug, maar telkens als je opnieuw wegloopt wordt het erger en wel eens stapsgewijs naartoe gebouwd uiteindelijk een half uur laten huilen, maar ook dat deed hem niks😅
één jaar geleden
Super bedankt voor de tip van in de kamer rommelen! Werkt hier voor nu heel goed 🙂 gister eindelijk weer een nacht doorgeslapen