7 Reacties
vor einem Jahr
Geen ervaring maar lijkt me heel zwaar. Je zegt dat hij huilt als hij bij een ander op schoot zit en zelfs bij papa, stopt hij niet met huilen als papa met hem gaat spelen? Ik weet niet of papa vaak op pad gaat met de kleine misschien zou hij dat kunnen proberen, als de kleine het leuk vind om bijv buiten te zijn, dan samen even wandelen of fietsen desnoods stukje rijden met de auto.
vor einem Jahr
Reactie op Bediha
Geen ervaring maar lijkt me heel zwaar. Je zegt dat hij huilt als hij bij e ...
Als papa alleen is met hem is er niets aan de hand. Maar vanaf hij mij ziet of vanaf ik thuiskom begint de drama en is er niemand nog goed genoeg buiten ik.
Zelf in de opvang als ik hem afzet of haal is het grote drama.
Als hij dan inderdaad mee op stap is, gaat alles goed. Maar ik mag hem dan ook nergens alleen zetten om te spelen of hij begint te wenen
vor einem Jahr
Reactie op mommy2021.
Als papa alleen is met hem is er niets aan de hand. Maar vanaf hij mij ziet ...
Jup hier ook hoor. Heeft de oudste ook een periode gehad. Onze jongste start de nacht in de draagzak bij papa en ik zorg dat ik dan even uit beeld ben (hond uitlaten ofzo) dan is hij even van streek maar gaat snel slapen. Zo deden we dat bij de oudste ook. En die begon zelfs te huilen bij opa's en oma's haha. Is allemaal goed gekomen en hij is nu super sociaal. Lekker die geborgenheid geven. De wereld is zo groot en dan is mama de veilige haven 🥰 Er komt vanzelf een moment dat ze het niet meer nodig hebben. Wil niet zeggen dat het niet zwaar is he! Ik verblijf nu in het ziekenhuis met de jongste en is echt pittig aangezien hij dus alleen mij wil. Kan niet eens even naar de wc zonder hem 😂 zodra hij maar denkt dat ik buiten beeld ben begint hij al te huilen. Dus ik zorg dat ik aankon waar ik heen ga en de deur open laat zodat hij mee kan als hij wil. Dat zorgt voor de minste weerstand/frustratie 😁
vor einem Jahr
Reactie op Annemiek1990
Jup hier ook hoor. Heeft de oudste ook een periode gehad. Onze jongste star ...
*ik zorg dat ik aankonDIG (oeps foutje haha)
vor einem Jahr
Reactie op Annemiek1990
Jup hier ook hoor. Heeft de oudste ook een periode gehad. Onze jongste star ...
Hoelang heeft die periode geduurd bij je oudste?
Mn dochter heeft nooit zo’n erge fase gehad, was eventjes wenen en dan speelde ze verder. Maar onze zoon weet van geen ophouden, pas als ik hem bij me neem is hij stil
vor einem Jahr
Reactie op mommy2021.
Hoelang heeft die periode geduurd bij je oudste?
Mn dochter heeft nooit zo’ ...
Oef dat weet ik niet meer precies. Het werd steeds minder. Dus eerst werd papa geaccepteerd, toen opa's en oma's en toen andere. Maar daar ging best een tijd overheen. Denk wel maanden.. elke keer weer uitleggen en ook als hij bij papa in de draagzak ging nog een kusje van mama en zeggen dat het oke is. Bij de jongste moet ik dat niet doen. Dan is een het zodra hij bij papa in de draagzak gaat moet ik uit beeld anders breekt de hel los 🤣🙈