20 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik heb buren en overburen die naar Thailand zijn gegaan toen hun jongsten allebei 1,5 jaar waren. Heb alleen maar goede verhalen gehoord! Ik zou zeggen; doen. Het is echt een unieke ervaring en het gaat vast goedkomen en de ervaring is blijvend. Als onze oudste nog net niet leerplichtig is wil ik ook nog een (verre) reis maken met het gezin, de jongste zal dan 2 jaar zijn. We zijn met z’n 2-en jaren geleden in Australië geweest en met een camper is het echt super goed te doen!
één jaar geleden
Hoi, wij hebben daar wel wat ervaring mee, afhankelijk van wat je als ver en lang ziet😉
Met onze dochter van 1 jaar hebben we in 2 weken een roadtrip rond heel Ijsland gedaan. Toen ze 1,5 was een rondreis door een gedeelte van de West Amerika (Californië, Utah, Nevada). Deze zomer hebben we met onze dochter van 3 en inmiddels ook zoontje van 8 maanden ruim 2 weken door Madagascar gereisd.
Onze ervaring is dat het prima te doen is, zo lang je de reis wat afstemt op slaapjes etc. Het is vooral een kwestie van je eigen instelling en even nadenken over praktische zaken. Dan maak je het jezelf makkelijker.
Wij vinden het heel fijn om dit samen te kunnen doen en delen!
Heb je specifieke vragen? Je kan me ook een dm sturen als je dat wil :)
één jaar geleden
Hi, wij zijn met 4 maanden naar Costa Rica gegaan (mn partner is Costa Ricaans). Toen ie 7 maanden was weer teruggevlogen. Ging helemaal prima. M'n zoontje is altijd wel makkelijk en neem em overal mee naartoe, dus hij is wat gewend.
We hadden zelf luiers en melk meegenomen want we wilden graag dezelfde producten houden. Maar dat is in Aussie miss anders.
Ik had ook een hele apotheek/drogist meegenomen aan spullen "voor het geval dat" maar uiteindelijk niet nodig gehad. Wederom zal dat in Aussie beter zijn dus miss minder nodig.