7 Reacties
9 maanden geleden
Probeer je het ook spelenderwijs, mijn zoontje vind het aan en uitkleden ook niks aan, maar doe dan als ik shirt over zijn hoofd trek kiekeboe of ga hem kietelen of gek doen. Mijn zoon gooit ook alles op de grond enige manier wat hier helpt is spelenderwijs aan en uitkleden of verschonen.
9 maanden geleden
We hebben een tijdje luierbroekjes geprobeerd om het moment te versnellen… Is dat een idee?
Sommige verschonen hun kind als het staat? Dat lukt hier niet maar misschien een idee?
Aankleden na bijv een badje doen we ook nog steeds met zn twee want dan is ie van ons ook niet te houden.. you are not alone
9 maanden geleden
Als het hier drama is met verschonen (vooral als het drama is bij een poepluier) geef ik hem mijn mobiel. Is de luie manier maar dan zit tenminste niet alles onder de poep en ben dan zo klaar. Na het verschonen mag hij altijd zelf zijn luier weggooien wat hij helemaal geweldig vindt, dus dan levert hij de mobiel ook meteen weer in om de luier vast te pakken 😂
9 maanden geleden
Bij mijn dochtertje gaat het vaak ook met een strijd, of heeel traag als ze alles wat op de commode staat wil pakken. Ze wilt ook alltijd boekjes pakken omdat ze die ziet op het plankje. Ik geef ook vaker mijn telefoon en zet een filmpje op, dat werkt het beste.
Mij mij is het vaak ook een drama om haar te pakken om haar op de commode te zetten, ze rent altijd weg 😂 en zodra ik haar heb laat ze zich hangen en op de grond vallen